English

رئیس کل بانک مرکزی ایران وارد کردستان شد

رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای بازدید از یک طرح بزرگ صنعتی و شرکت در چند جلسه از جمله شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولت دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی شهدای سنندج شد.

رئیس کل بانک مرکزی ایران وارد کردستان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبدالناصر همتی امروز شنبه با استقبال بهمن مرادنیا استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی و بانک های استان وارد کردستان شد.

 رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بە همراە جمعی از مدیران عامل بانک‌های کشور به دعوت استاندار کردستان به این استان سفر کرده و قرار است عمدە مشکلات بانکی در کردستان برای کمک بە توسعە این استان در جریان این سفر مورد بررسی قرار گیرد.

بازدید از پتروشیمی کردستان، نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، گفتگوی دولت و بخش خصوصی و جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌ها از جمله مهمترین برنامه‌های رئیس بانک مرکزی و هیات همراه در سفر یک روزه رئیس کل بانک مرکزی و هیات همراه به کردستان است.

شرکت در کارگروه طرح های پیشران با حضور سرمایه گذاران و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط، جلسه با شهرداران شهرهای سنندج، سقز، بیجار، قروه، مریوان، بانه و کامیاران از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس کل بانک مرکزی به استان کردستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه