English

قدردانی نمایندە ولی فقیە واستاندار کردستان از مردم بە پاس حضور شکوهمند در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بهمن مرادنیا استاندار کردستان و آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه و مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری بە مناسبت حضور پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام تقدیر و تشکری را صادر کردند.

قدردانی نمایندە ولی فقیە  واستاندار کردستان از مردم بە پاس حضور شکوهمند در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، در پی حضور باشکوه مردم استان کردستان در راهپیمایی 22 بهمن ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی و بهمن مرادنیا طی پیامی که نسخه ای از آن به دفتر این خبرگزاری ارسال شده از آنان تشکر نمودند، در این پیام  آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مردم مومن وانقلابی استان کردستان؛ حضور عزتمندانه وغرورآفرین شما در راهپیمایی 22 بهمن، در جای جای استان کردستان یک بار دیگر ولایت مداری، بصیرت، وقت شناسی و پایبندی تان بە آرمانهای والای انقلاب اسلامی را بە نمایش گذاشت.

حضوری آنچنان معنادار که بی گمان دشمنان این آب و خاک و مردم را ناامید و وادار به عقب نشینی و بازنگری دوباره از فهم و درک خود خواهد کرد.

آفرین بر شما ای مردم آگاه که همچون سالیان گذشته وبا درک موقعیت حساس کشور به دعوت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله العالی» لبیک گفتید و علیرغم همه تنگناهایی که به واسطه خباثت های آمریکای جنایتکار در اعمال تحریم های اقتصادی بر ما تحمیل شده است، همچنان پا در رکاب رهبری و دل در گرو سربلندی ایران و اسلام دارید.

جا دارد به پاس حضور شکوهمندتان در یوم الله 22 بهمن مراتب سپاس و قدردانی خود را نثار بزرگواری و وفاداری شما نماییم.

اطمینان داریم با عنایات حضرت حق و کار و تلاش بی وقفه خدمتگزاران، روز به روز از بار مشکلات شما مردم عزیز کاسته خواهد شد و آینده‌ای پر از پیشرفت واعتلا برای کردستان همیشه سربلند در همه ابعاد رقم خواهد خورد.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان
سید محمد حسینی شاهرودی
نماینده ولی فقیه در استان کردستان و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه