English

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری کردستان خبر داد:

بهره برداری از ۴ طرح آب و فاضلاب در شهر سنندج

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری کردستان گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چند پروژه مربوط به آبفا در شهر سنندج با حضور مسئولان در هفته جاری به بهره برداری خواهد رسید .

بهره برداری از 4 طرح آب و فاضلاب در شهر سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد حسین محمدی  ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها ایستگاه پمپاژ (جنب دانشگاه سما) است که با سرمایه گذاری هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع مسکن مهر تأمین اعتبار شده است . 

وی افزود: مخزن 2 هزار مترمکعبی سنگ سیاه با سرمایه گذاری به میزان 8 میلیارد و 700 میلیون ریال افتتاح می شود که جمعیت تحت پوشش در افق این طرح 50 هزار نفر است.

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری کردستان به بهره برداری از خط انتقال فاضلاب تعاونی مسکن مهر گلبرگ و آزادگان با میزان سرمایه گذاری 5 میلیارد ریالی نیز اشاره و عنوان کرد: همچنین اصلاح شبکه فاضلاب محلات به طول 6 کیلومتر (بافت سنتی) در سطح شهر سنندج اجرا شده است . 

وی خاطرنشان کرد: با هدف انجام شستشو و رفع گرفتگی شبکه فاضلاب، 5 دستگاه واترجت به مبلغ 16 میلیارد و 150 میلیون ریال خریداری شده است که در این مراسم به نمایش درخواهد آمد . 

محمدی در پایان یادآور شد: در دوران انقلاب اسلامی، 15 واحد آزمایشگاه آب، 8 واحد آزمایشگاه فاضلاب و 4 واحد آزمایشگاه آب و فاضلاب در کردستان ایجاد شده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه