English

به مناسبت ایام دهه فجر؛

بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان برگزار می شود

بیش از 300 عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و شهری با شعار " افتخار به گذشته؛ امید به آینده" در مناطق 15 گانه شهر اصفهان برگزار می شود.

بیش از 300 عنوان برنامه در مناطق 15 گانه شهر اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، بیش از 300 عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و شهری با شعار " افتخار به گذشته؛ امید به آینده" از سوی شهرداری اصفهان ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طراحی و برنامه ریزی شده است. 

300 رویداد شهرداری اصفهان ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شامل برگزاری برنامه های مناطق 15 گانه شهر اصفهان با عنوان " چهلستون امید"، جشن مدارس با عنوان " بهار آزادی"، برنامه های گردشگری شهری با عنوان " گذر انقلاب"، برنامه های عرصه محور و میدانی سطح شهر با عنوان " چهل میدان"، جشن های محله ای با عنوان "چهلچراغ"، برنامه های ورزشی با عنوان " چهل سال افتخار"، فضاسازی های شهری با عنوان " چهلستون انقلاب" و برنامه تجلیل از بانوان نام آور با عنوان " چهل نام آور بانو" برگزار می شود. توجه به توزیع عادلانه برنامه ها در تمامی مناطق شهر از نکات ویژه ای است که در اجرا و طراحی این برنامه ها مد نظر قرار گرفته است. همچنین با توجه به تقارن این ایام با ایام فاطمیه، ویژه برنامه هایی متناسب با این ایام پیش بینی شده و حفظ حرمت این ایام در این برنامه ها مورد تأکید است.  

در سال جاری تبلیغات شهرداری اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به روش " تیزینگ" و تبلیغات انتظاری طراحی شد. در این روش، پیام به صورت یک جا به مخاطب ارایه نمی شود. در تبلیغات این ایام نیز، ابتدا طرح حاوی یک پاکت نامه سربسته، در فضاهای شهری و فضاهای مجازی با شعار " این پیام یک ملت است" به مخاطب ارایه شد و پس از آن در مرحله دوم و مرحله " اُپنینگ" این نامه باز شده و با نمایان کردن شعار " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و همچنین شعار " افتخار به گذشته، امید به آینده" برنامه ها به شهروندان اطلاع رسانی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه