English

همزمان با سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

۳۱ برنامه فرهنگی و سیاسی و مذهبی در استان اصفهان برگزار می شود

31 برگزاری برنامه های دهه برنامه فرهنگی و سیاسی و مذهبی در استان اصفهان برگزار می شود همزمان با سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان اصفهان برگزار می شود.

31 برنامه فرهنگی و سیاسی و مذهبی در استان اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، همزمان با سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 31 برنامه فرهنگی و سیاسی و مذهبی در استان اصفهان برگزار می شود.

بر پایی جلسات شورای راهبردی در دفتر آیت الله طباطبایی، فضا سازی و تبلیغات شهری  و برگزاری جشن های پیروزی انقلاب با توجه ویژه به ایام فاطمیه (س)، نشست مطبوعاتی و رسانه ای سالگرد و  غبار روبی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با حضور آیت الله نمازی از جمله برنامه های این ایام است.

همچنین سخنرانی استاندار در گلستان شهدا و نواختن زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره)، رونمایی از 40 اثر هنری (سروده های انقلابی)، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با سخنرانی وزیر کشور و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان  است.

حضور همافران در سالروز بیعت آنان با حضرت امام در نماز جمعه، برگزاری جشنواره قرآنی کشوری، راهپیمایی 22بهمن در 130نقطه استان، اعزام 40تیم خدمات درمانی و جهادی به نقاط محروم، افتتاح طرح های عمرانی  و برپایی دومین همایش چهره های ماندگار مدیریت و کارآفرینی از جمله برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در استان اصفهان  است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی