English

سلیمی طلا و کیانی نقره مسابقات تکواندوی آنکارا را به دست آوردند

تکواندوکاران المپیکی ایران به مدال‌های طلا و نقره مسابقات بین‌المللی آنکارا دست یافتند.

سلیمی طلا و کیانی نقره مسابقات تکواندوی آنکارا را به دست آوردند
به گزارش خبرگزاری موج

​، مسابقات بین‌المللی ترکیه با حضور ۲۷۲ تکواندو کار و به مدت یک روز در شهر آنکارا برگزار ‌شد. این مسابقات (G-۱)، از آخرین رقابت‌هایی بود که در رنکینگ تکواندوکاران المپیکی تاثیرگذار است و در تمامی اوزان بزرگسالان برگزار شد.

ناهید کیانی و آرین سلیمی، ۲ هوگوپوش کشورمان حاضر در این مسابقات به دنبال کسب بهترین نتیجه بودند تا از شرایط خوبی برای ارتقای رنکینگ برخوردار شده و با جدول مناسبی در المپیک پاریس مواجه ‌شوند.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم مردان، آرین سلیمی ابتدا استراحت داشت و سپس هاتکان از ترکیه را شکست داد. سلیمی در نیمه‌نهایی، مهدی خدابخشی تکواندوکار ایرانی تیم صربستان را در ۲ راند متوالی مغلوب کرد و راهی فینال شد.

سلیمی که چند روز قبل قهرمان آسیا شده بود، در فینال، حریفی از ترکیه را به‌راحتی از پیش‌رو برداشت و مدال طلا را از آن خود کرد تا روند خوب خود را ادامه دهد.

در وزن ۵۳- کیلوگرم زنان، کیانی پس از استراحت در دور نخست، سه نماینده ترکیه را شکست داد و راهی فینال شد. او در دیدار نهایی برابر نماینده دیگری از میزبان قرار گرفت و در مبارزه‌ای که سه راند طول کشید، شکست خورد و نقره گرفت. اخطارهایی که داور به کیانی داد و نحوه قضاوت او، اعتراض مینو مداح، سرمربی تیم ملی زنان ایران را به‌همراه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه