English

عضو شورای نگهبان:

آیت الله رئیسی رئیس جمهور انقلابی نبود بلکه رئیس جمهور انقلاب بود

عضو شورای نگهبان گفت: آیت الله رئیسی رئیس جمهور انقلابی نبود بلکه رئیس جمهور انقلاب بود، شعار انقلابی نمی‌داد، شعار انقلاب را می‌داد.

آیت الله رئیسی رئیس جمهور انقلابی نبود بلکه رئیس جمهور انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی شنبه شب در آیین گرامیداشت شهیدان خدمت در حسینیه امام‌(ره) دفتر رهبر معظم انقلاب در قم اظهار داشت: آیت الله رئیسی رئیس جمهور انقلابی نبود بلکه رئیس جمهور انقلاب بود، شعار انقلابی نمی‌داد، شعار انقلاب را می‌داد.

عضو خبرگان رهبری همچنین خاطرنشان کرد: همه کشور که اهل ایمان است و همه دل‌های مومنان در داغ رئیسی و یارانش سوخت چراکه او را به عنوان یک چهره خدوم به ملت می‌شناختند.

این عضو فقیهان شورای نگهبان، رئیس جمهور شهید را شخصیتی مومن، خوش‌نفس، خوش‌ذات، خدوم، مخلص و مردمی توصیف کرد و یادآور شد: رئیس جمهور شهید و شهیدان همراهش شهید راه خدمت به ملت هستند.

حسینی خراسانی با بیان این نکته که دشمنان در زمان حیات آیت‌الله رئیسی شیطنت‌ها کردند، تهمت‌ها زدند و دشنام‌ها دادند اظهار کرد: اما مردم می‌فهمند چه اتفاقی افتاده است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر قرار بود تبلیغات مخرب دشمن موثر واقع شود، برای رئیس جمهور شهید نباید این اجتماع‌ متعدد عظیم در سراسر ایران شکل بگیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اجتماعات صورت گرفته در فقدان رئیس جمهوری، معنای بسیاری دارد گفت: وجدان عمومی دچار اشتباه نمی‌شود، مردم فهمیدند که چه خدمتگزاری را از دست دادند.

حسینی خراسانی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی که ملقب به خادم‌الرضا(ع) است در حقیقت خادم ملت ایران و همه اُمت اسلام است، به همین علت، مردم برای تشییع پیکر این شهید به میدان آمدند و حماسه‌ای کم نظیر را خلق کردند.

عضو فقیهان شورای نگهبان با اشاره به اینکه در تشییع پیکر شهیدان خدمت اقشار مختلف جامعه حضور پیدا کردند گفت: مردم برای خادمان خود احترام زیادی قائل هستند؛ اگر می‌خواهیم در جامعه ماندگار باشیم، در دل‌ها جایگاه پیدا کنیم و قلب‌ها را به تسخیر درآوریم، باید افزون بر علم و عمل در خدمت مردم و همراه آنان باشیم.

وی بیان کرد: اگر می‌توانیم مانند بزرگانی چون شهیدان رجایی، بهشتی، سردار حاج قاسم سلیمانی و سید ابراهیم رئیسی باشیم ولی در این راه تلاش نکنیم باید در پیشگاه خدا پاسخ‌ دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه