English

سرمربی تراکتور پس از باخت عجیب برابر ذوب آهن:

من همیشه مسئولیتم را بر عهده می گیرم

سرمربی تراکتورسازی تبریز در واکنش به شعار هواداران علیه او که خواستار جدایی‌اش شدند تصریح کرد: من همیشه مسئولیتم را بر عهده میگیرم؛ الان بیش از همیشه. من همچنان به بازیکنانم اعتقاد کامل دادم.

من همیشه مسئولیتم را بر عهده می گیرم
به گزارش خبرگزاری موج

، تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه سنگین 4 بر یک مغلوب ذوب آهن شد. پاکو خمس ، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این دیدار در واکنش به ضعف در انتقال توپ از دفاع به خطوط جلو گفت: شیوه بازی ما از زمانی که من آمدم همین بوده که مدافعان بازی‌سازی را از عقب شروع می‌کنند. گاهی اوقات با سرعت بیشتر و گاهی اوقات با توجه به فشار تیم حریف نیاز به زمان بیشتری داریم تا خودمان را به زمین حریف برسانیم. گاهی بهتر و گاهی بد از آب در میاد و گاهی ممکن است شیوه بازی‌سازی در بازی کند باشد. در بازی امروز تیم حریف فضاها را به خوبی بست و علت باخت امروز این بود که همه چیز بد از آب در آمد. همیشه به این فکر می‌کنیم که کارها خوب بیشتر برود اما بعضا مثل این بازی بد از آب در آمد.

خمس در واکنش به شعار هواداران علیه او که خواستار جدایی‌اش شدند و احتمال سخت‌تر شدن تداوم همکاری با تراکتور، گفت: نه برای من این طور نیست چون بخشی از کار من است. من همیشه مسئولیتم را بر عهده میگیرم؛ الان بیش از همیشه. من همچنان به بازیکنانم اعتقاد کامل دادم. این تیم در گذشته ما را شاد کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه