English

عملکرد نوسان تراکتور تبریز به اولتیماتوم برای سرمربی منجر شد

با وجود تغییر کامل در بازار نقل و انتقالات تابستانی، تراکتورسازی برای برآورده کردن انتظارات در لیگ بیست و سوم به مشکل خورده است و این گمانه زنی ها مبنی بر اینکه پاکو خمس سرمربی اسپانیایی ممکن است با اولتیماتوم یا اخراج از مدیریت این باشگاه مواجه شود، به وجود آمد.

عملکرد نوسان تراکتور تبریز به اولتیماتوم برای سرمربی منجر شد

به گزارش خبرگزاری موج، تراکتورسازی تبریز یکی از غیر قابل پیش بینی ترین تیم های لیگ بیست و سوم است. پس از تغییرات اساسی در بازار نقل و انتقالات تابستانی، عملکرد این تیم انتظارات را برآورده نکرده است و تنها 50 درصد از امتیازات فصل جدید را کسب کرده است. این دور از انتظار از تیم ستاره ای مانند تراکتور است. اخیراً بازی پرسپولیس - سپاهان آنها لغو شد که باعث تضعیف چشم انداز آنها شد.

شاگردان پاکو خمس در فصل جدید لیگ برتر را با شکست مقابل سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران آغاز کردند و در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات شکست خوردند و از حضور در مسابقات بازماندند. مرحله گروهی وقتی آنها چهار بازی متوالی را بردند اوضاع خوب شد، اما پس از باخت جنجالی مقابل شمس آذر قزوین و شکست تک گل دیگر مقابل ذوب آهن در اصفهان، خیلی زود دوباره به بحران افتادند.

پاکو خمس پس از این دیدار به شدت از عملکرد این تیم انتقاد کرد و تصمیم گیری مدیران باشگاه را زیر سوال برد. تراکتور در تمام رقابت‌ها چهار برد و پنج باخت را تجربه کرده است، یک رکورد ناامیدکننده برای تیمی که در تابستان خریدهای جدید زیادی انجام داد. در نتیجه مدیریت باشگاه تراکتورسازی قصد دارد برای تصمیم گیری در مورد آینده پاکو خمس جلسه هیئت مدیره برگزار کند چرا که فسخ قرارداد او می تواند غرامت سنگینی را در پی داشته باشد.

تراکتورسازی در 13 روز آینده دو دیدار مهم مقابل نساجی مازندران و استقلال تهران دارد که می تواند سرنوشت پاکو خمس را رقم بزند. به نظر می رسد رابطه او با مدیران باشگاه تیره شده است و ماندن یا برکناری او مانند دیگر سرمربیان سال های گذشته تراکتورسازی مشخص نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه