English

جدال سپاهان و تراکتور بر سر جایگاه سومی لیگ

تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، صاحب جایگاه‌های سوم و چهارم جدول هستند و سه امتیاز این دیدار می‌تواند تأثیر ویژه‌ای روی ادامه حضورشان در کورس قهرمانی لیگ بیست و سوم داشته باشد.

جدال سپاهان و تراکتور بر سر جایگاه سومی لیگ
به گزارش خبرگزاری موج

، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کنند.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که پس از استقلال و پرسپولیس، صاحب جایگاه‌های سوم و چهارم جدول هستند و سه امتیاز این دیدار می‌تواند تأثیر ویژه‌ای روی ادامه حضورشان در کورس قهرمانی لیگ بیست و سوم داشته باشد.

دو تیم پرطرفدار فوتبال کشور که با خریدهای خود در ابتدای فصل، رونق زیادی به نقل و انتقالات لیگ برتر دادند، حالا هر یک از آنها با کوه انتظار هواداران خود نسبت به تحقق رؤیای قهرمانی روبه‌رو شده‌اند.

سپاهان که  زمستان سال گذشته باخت‌های متوالی‌اش باعث شد از صدر جدول فاصله بگیرد تا استقلال به رتبه اول صعود کند، همچنان می‌تواند امیدوار به بازپس‌گیری جایگاه خود باشد. این تیم دو بازی معوقه نسبت به سرخابی‌های پایتخت دارد که برد در هر یک از آنها می‌تواند زردپوشان را به کورس گرم قهرمانی برگرداند.

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان به‌خوبی می‌داند نتیجه هر بازی پیش‌رو برای این تیم می‌تواند به امضای تمدید قراردادش با سپاهان، رنگ و روی خاصی ببخشد. بازگشت محمدجواد حسین‌نژاد، محمد دانشگر و پیام نیازمند به تمرینات گروهی تیمش در آستانه بازی حساس با تراکتور تبریز می‌تواند بهترین خبر برای مورایس باشد تا تمام توان خود را برای بازگشت به صدر جدول به کار ببندد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه