English

دو ستاره الهلال در مقابل نساجی بازی نمی‌کنند

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان نام روبن نوس و مالکوم را از فهرست تیمش برای بازی مقابل نساجی ایران خط زده است.

دو ستاره الهلال در مقابل نساجی بازی نمی‌کنند
به گزارش خبرگزاری موج

، تیم‌های فوتبال الهلال و نساجی شامگاه دوشنبه ۱۳ آذر و از ساعت ۱۹:۳۰ در شهر ریاض عربستان به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار برای هیچ یک از دو تیم حساس نخواهد بود و الهلال با کسب یک تساوی هم می‌تواند صدرنشینی خود در گروه D را تثبیت کند.

«ژرژ ژسوس» سرمربی پرتغالی الهلال برای این بازی، نام روبن نوس و مالکوم را از فهرست تیمش خط زده است اما یاسین بونو دروازه بان مراکشی این تیم در ترکیب الهلال حضور خواهد داشت. همچنین الکساندر میتروویچ مهاجم صربستانی الهلال که با ۵ گل زده پشت سر اندرسون تالیسکا ستاره برزیلی النصر در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد در ترکیب الهلال حضور دارد و می‌خواهد با گلزنی در این بازی به صدر جدول گلزنان صعود کند.

الکساندر ساویچ، میشل دلگادو و کالیدو کولیبالی سایر بازیکنان خارجی الهلال هستند که برای دیدار با نساجی از سوی ژسوس فرخوانده شده اند. با توجه به لیست نفرات دعوت شده به این بازی می‌توان گفت که سرمربی پرتغالی الهلال قصد استفاده از ترکیب دوم تیم خود را ندارد و با تمام نفرات اصلی ترکیب الهلال را برای دیدار با نساجی روانه زمین خواهد کرد.

پیروزی، تساوی و یا شکست برای نساجی در این بازی هیچ تفاوتی ندارد و شاگردان سید مهدی رحمتی تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند به مرحله حذفی این رقابت‌ها صعود کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه