English

ولخرجی عرب‌ها در پرداخت بیشترین حقوق به ۱۰ بازیکن برتر دنیا

در رتبه‌بندی بالاترین دستمزدها را در دنیای فوتبال از هشت بازیکن از ۱۰ بازیکنی که بیش‌ترین حقوق را به دست می‌آورند، در لیگ عربستان هستند.

ولخرجی عرب‌ها در پرداخت بیشترین حقوق به ۱۰ بازیکن برتر دنیا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، ورود نیمار به الهلال برای دو فصل در ازای بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در هر فصل، بار دیگر مبالغ قابل توجهی را که ستارگان فوتبال در عربستان دریافت می‌کنند، برجسته کرد. با این انتقال ستاره برزیلی بلافاصله وارد فهرست ۳ بازیکن گران جهان شد.

لیگ حرفه‌ای عربستان در ماه‌های اخیر تأثیر زیادی برفوتبال جهان داشته چرا که میلیون‌ها دلار به حساب‌های بانکی ستاره‌های فوتبال سرازیر کرده است. 

روزنامه فرانسوی Le Parisien رتبه‌بندی بالاترین دستمزدها را در دنیای فوتبال تهیه کرده که حضور پر رنگ تیم‌های عربستانی در آن چشمگیر است. اولین انتقال بزرگ توسط النصر با خرید کریستیانو رونالدو انجام شد و مهاجم پرتغالی پس از جدایی از منچستریونایتد با مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار در هر فصل تا سال ۲۰۲۵ راهی النصر شد. کریم بنزما بعد از حضور در الاتحاد در رده دوم قرار گرفت. 

در جایگاه سوم، نیمار ایستاده است که با الهلال (دیگر باشگاه مطرح عربستان) در ازای بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سال قرارداد امضا کرد. 

طبق رده‌بندی پاریسین، تنها دو فوتبالیست در بین ۱۰ بازیکن برتر هستند که در لیگی غیر از عربستان بیش‌ترین درآمد را دارند. در رده پنجم کیلیان ام‌باپه قرار دارد که با پاری سن ژرمن حدود ۷۰ میلیون دلار در هر فصل درآمد دارد. سپس لیونل مسی است که تا سال ۲۰۲۵ با اینتر میامی به ازای هر فصل ۴۵ میلیون دلار درآمد دارد. 

در ادامه آس اسپانیا به این شکل طعنه‌ای به بازیکنان یک که راهی لیگ عربستان شده‌اند زده است:

بچه‌ها به یاد داشته باشید همان‌طور که چندین نفر از این بازیکنان گفته‌اند، واقعاً این پول نیست که توجه آن‌ها و اطرافیان متواضع‌شان را جلب کرده، بلکه شانس یک چالش ورزشی جدید باعث شد آن‌ها راهی این لیگ شوند. 

۱۰ بازیکن با بیش‌ترین حقوق در فوتبال 

۱. کریستیانو رونالدو/ النصر ۲۰۰ میلیون دلار

۲. کریم بنزما/ الاتحاد ۲۰۰ میلیون دلار

۳. نیمار جونیور/ الهلال ۱۰۰ میلیون دلار

۴.انگولو کانته/ الاتحاد ۱۰۰ میلیون دلار

۵. کیلیان ام باپه/ پاری سن ژرمن ۷۰ میلیون دلار

۶. لیونل مسی/  اینتر میامی ۴۵ میلیون دلار

۷. سادیو مانه/ النصر ۴۰ میلیون دلار

۸. جردن هندرسون/  الاتفاق ۴۰ میلیون دلار

۹. ریاض محرز/  الاهلی ۳۵ میلیون دلار

۱۰. کالیدو کولیبالی/ الهلال ۳۰ میلیون دلار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه