English

نیمار:

تصمیم درستی برای آمدن به لیگ عربستان گرفتم

نیمار، ستاره برزیلی جدید الهلال از تصمیم خود برای حضور در لیگ عربستان دفاع کرد.

تصمیم درستی برای آمدن به لیگ عربستان گرفتم

به گزارش خبرگزاری موج، سرانجام الهلال عربستان توانست هواداران خود را راضی کند و با یک فوق ستاره در تابستان قرارداد امضا کند.

نیمار گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان راهی لیگ عربستان شد تا پیراهن الهلال را برتن کند. این فوق ستاره برزیلی بعد از ۶ سال حضور در پاری سن ژرمن از این تیم جدا شد.

نیمار در گفت‌وگویی که با سایت فوتبال عربستان داشت، گفت: من در فوتبال اروپا افتخارات زیادی به دست آوردم و روزهای خاصی را تجربه کردم. من همواره به دنبال این بوده‌ام که یک بازیکن خاص و جهانی باشم و چالش‌های جدید و حضور در مکان‌های مختلف را تجربه کنم. 

او ادامه داد: می‌خواهم یک تاریخ ورزشی جدید را به ثبت برسانم. لیگ عربستان در شرایط کنونی یک انرژی بسیار شگفت‌انگیز و بازیکنان با کیفیت بسیار بالایی دارد. درباره لیگ عربستان زیاد شنیده‌ام. بازیکنان برزیلی زیادی در این لیگ بازی کرده‌اند و به همین خاطر من تصمیم درستی گرفتم.

نیمار در پایان گفت: الهلال یک تیم بزرگ است و تماشاگران خاص خود را دارد. این تیم بهترین در آسیاست و این باعث می‌شود تا این احساس را داشته باشم که تصمیم در زمان مناسب و وقت درستی بوده است. من به باشگاه بزرگی آمده‌ام. از پیروزی و گلزنی لذت می‌برم و می‌خواهم روزهای خوبی را با الهلال تجربه کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه