English

مهدی طارمی آقای گل لیگ برتر پرتغال شد

با نایب قهرمانی تیم پورتو، مهدی طارمی آقای گل لیگ برتر پرتغال شد.

مهدی طارمی آقای گل لیگ برتر پرتغال شد

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال پورتو با وجود برتری مقابل ویتوریا گیمارش نتوانست عنوان قهرمانی لیگ برتر پرتغال را بدست بیاورد. با این حال، مهدی طارمی آقای گل این لیگ معتبر شد.

دیدار تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال، در ورزشگاه دراگائو با قضاوت آرتور سوارس دیاس برگزار شد که در نهایت با برتری 3 بر صفر پورتو به پایان رسید.

پورتو با اختلاف ۲ امتیاز پایین‌تر از بنفیکا در رده دوم قرار داشت و چشم انتظار لغزش بنفیکا در دیدار همزمان در مقابل سانتا کلارا بود تا در صورت شکست این تیم بتوانند به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

مهدی طارمی ستاره فوتبال کشورمان از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت و موفق شد در دقیقه ۸ گل اول را به ثمر برساند. اوتاویو در دقیقه ۳۲ گل دوم را وارد دروازه ویتوریا کرد. گل سوم پورتو در دقیقه ۳۹ توسط اوانیلسون روی پاس مهدی طارمی به ثمر رسید. این نتیجه در حالی به دست آمد که ویتوریا از دقیقه ۲ این دیدار با اخراج هاندل ۱۰ نفره شده بود.

طارمی آقای گل لیگ برتر پرتغال شد؛ پورتو به نایب قهرمانی بسنده کرد

تیم فوتبال بنفیکا در دیدار همزمان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر سانتا کلارا را مغلوب و با اختلاف ۲ امتیاز بالاتر از پورتو به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه