English

طارمی به دنبال تصاحب رکورد ماریو و راموس!

ستاره ایرانی پورتو زننده گل ارزشمند تیمش برای ماندن در کورس قهرمانی بود.

طارمی به دنبال تصاحب رکورد ماریو و راموس!

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی طارمی پس از درخشش و گلزنی در دو مسابقه پیاپی لیگ برتر پرتغال که مقابل بنفیکا صدرنشین و پاسوس د فریرا، امشب با انگیزه زیادی دوباره به ترکیب پورتو بازگشت تا بتواند همین روند را ادامه دهد و توانست پنالتی به دست آمده تیمش در دیدار با بوآویشتا را تبدیل به گل کند تا برد مهمی به دست بیاورند.

تیم فوتبال پورتو چهار روز قبل بدون مهدی طارمی در ترکیب اصلی، دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل فامالیکائو را آغاز کرده بود ولی امشب دوباره در یک رقابت حساس لیگ، ستاره ایرانی‌اش را همراه با اوانیلسون در خط حمله داشت و از ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم دو دراگائو به مصاف تیم رده دوازدهمی بوآویشتا رفت.

ستاره ایرانی پورتو در اواخر نیمه اول پس از اینکه در محوطه جریمه بوآویشتا صاحب توپ شد، قصد داشت به این شکل بچرخد و گلزنی کند که مهاجم عقب کشیده حریف پای خود را مقابل او قرار داد تا این برخورد مشکوک بازی را متوقف کند

مهدی طارمی که پیش از این ۱۵ گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده و فاصله دو گله با ژوآئو ماریو و گونسالو راموس، دو ستاره تیم ملی پرتغال و بنفیکا صدرنشین داشت، در نیمه اول مسابقه امشب تلاش زیادی کرد تا این اختلاف گل را کمتر کند و تیمش را به گل برساند، اما در دقیقه ۴۱ یک پنالتی روی او گرفته نشد.

طارمی با وجود زدن پنالتی، به شدت از شانزدهمین گل فصل خود که او را در آستانه آقای گلی و تیمش را در کورس قهرمانی نگه داشت، خوشحال بود

در ادامه مهدی طارمی بازهم برای گلزنی تلاش کرد که در نیمه دوم بالاخره توانست این کار را از روی نقطه پنالتی انجام بدهد و این بار داور مسابقه خطای پنالتی به سود پورتو را اعلام کرد تا ستاره ایرانی پشت توپ قرار بگیرد.

مهدی طارمی که می‌خواست برای سومین مسابقه‌اش در لیگ برتر پرتغال گلزنی کند، برخلاف جهت دروازه‌بان بوآویشتا توپ را تبدیل به گل کرد تا تیمش را در دقیقه ۵۹ پیش بیندازد و با وجود اینکه پورتو بعد از آن ایوان مارکانو، مدافع میانی خود را هم از دست داد، در نهایت توانست به پیروزی و سه امتیاز مهم دست پیدا کند.

تیم فوتبال پورتو با این گل ارزشمند طارمی ۷۳ امتیازی شد تا بالاتر از براگا قرار بگیرد و دوباره در جایگاه دوم جدول لیگ برتر پرتغال بایستد و در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲، اختلاف ۴ امتیازی خود با بنفیکا صدرنشین برای رسیدن به قهرمانی را حفظ کند و همچنان شانس داشته باشد.

مهدی طارمی با گلزنی در مسابقه امشب مقابل بوآویشتا، تعداد گل‌های این فصل خود در لیگ برتر پرتغال را به عدد ۱۶ رساند تا فقط یک گل با ماریو و راموس، دو ستاره ملی‌پوش بنفیکا که ۱۷ گله هستند، فاصله داشته باشد و مثل قهرمانی تیمش، امیدوار به آقای گلی و تکرار موفقیت سال گذشته نیز بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی