English

۵۶ پارادوومیدانی کار ایران به هانگژو اعزام می‌شوند

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به رکوردشکنی‌های صورت گرفته در مسابقات دوومیدانی مسابقات قهرمانی کشور گفت: از میان شرکت‌کنندگان این مسابقات ۱۸ خانم و ۳۸ آقا به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اعزام می‌شوند.

۵۶ پارادوومیدانی کار ایران به هانگژو اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمحمد شروین اسبقیان با اشاره به برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور به میزبانی ایران با حضور نماینده IPC گفت: این مسابقات از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب با حضور ۲۶ استان و ۹۶ شرکت‌کننده در بخش بانوان و ۳۱ استان و۱۷۷ شرکت‌کننده در بخش آقایان برگزار شد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین با تاکید بر این‌که الناز دارابیان در بخش پرتاب دیسک با ثبت رکورد ۱۴٫۶۵ صدم‌مترمربع موفق به شکست رکورد آسیا شد، بیان کرد: در نهایت تیم‌های اصفهان، تهران الف و خوزستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی مسابقات را کسب کردند که ۱۸ نفر از شرکت‌کنندگان این مسابقات در بخش بانوان به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعزام می‌شوند.

وی افزود: امان‌الله پاپی در ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۷ با ثبت رکورد ۵۱٫۸۵ صدم مترمربع و عرفان رضایی با ثبت رکورد ۲۸٫۰۶ در ماده پرتاب نیزه کلاس F۳۳ موفق به شکست رکورد آسیا و جهان شدند و میلاد رمضانی در دو ۴۰۰ متر سرعت با ثبت رکورد ۴۹٫۰۷ صدم ثانیه رکورد آسیا را بهبود بخشید.

اسبقیان در ادامه بیان کرد: در نهایت استان‌های فارس، خوزستان و آذربایجان‌شرقی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند که از این میان ۳۸ ورزشکار به‌طور قطعی به بازی‌های پاراآسیایی اعزام خواهند شد و اعزام ۶ ورزشکار دیگر که دارنده رکوردهای گروهی هستند، درحال بررسی است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در تیرماه اظهار داشت: این مسابقات در پاریس برگزار می‌شود که تیم دوومیدانی بانوان و آقایان با ترکیب ۱۳ ورزشکار به همراه بهمن رضایی به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی و مربیان به این مسابقات اعزام خواهند شد، همچنین در رشته تیراندازی، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، دوومیدانی، بوچیا و وزنه‌برداری (در بخش بانوان و آقایان) و شنا (در بخش آقایان) بازی‌های پاراآسیایی هانگژو حضور خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه