English

رییس انجمن فوتبال مدارس کشور اعلام کرد؛

آغاز برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال دانش آموزی در شیراز

نائب رییس فدارسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران و رییس انجمن فوتبال مدارس کشور گفت: دومین اردوی دانش اموزی و انتخابی تیم ملی دانش آموزی با حضور ۵۰ دانش آموز و ۷ نفر از مربیان تیم ملی فوتبال دانش آموزی در شیراز در حال برگزاری است.

آغاز برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال دانش آموزی در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، شهامت عباسی در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه نرجس شیراز گفت: نفرات منتخب این اردو جهت حضور در مسابقات جهانی که قرار است تیرماه سال جاری در مراکش با حضور تیم های برتر دانش آموزی جهان برگزار شود دعوت خواهند شد.

نائب رییس فدارسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همچنین مسابقات آسیایی دانش اموزی در رشته فوتسال و فوتبال نیز اوخر تابستان به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

رییس انجمن فوتبال مدارس کشور گفت: برترین های این دانش اموزان و دانش اموزانی که در مرحله بعد فراخوان و انتخاب خواهند شد در اردوی تیم ملی حضور پیدا خواهند کرد.

عباسی هدف از برگزاری این اردوها را ایجاد انگیزه و روحیه نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و فوتبالیست های جوان و نوجوان کشور عزیزمان دانست.

نائب رییس فدارسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران گفت: در مرحله اول از ۹۰ بازیکن برتر ۳۲ تیم استان که در مسابقات شهدای دانش آموز خرمشهر و ابادان که در بهمن ماه ۱۴۰۱ حضور داشتند ۵۰ نفر انتخاب شدند و نفرات برتر این اردو نیز برای مرحله بعد انتخاب می شوند.

رییس انجمن فوتبال مدارس کشور افزود: امیدواریم که نفراتی برای فوتبال کشور و آینده جمهوری اسلامی ایران انتخاب شوند و کشور عزیزمان همیشه سربلند باشد.

عباسی افزود: هدف دیگر این چنین مسابقاتی ایجاد روحیه مشارکت در دانش اموزان و استعدادیابی و نخبه پروری است و در واقع خروجی این مسابقات به تیم های ملی جوانان و نوجوانان راه خواهند یافت.

نائب رییس فدارسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: درمرحله آموزشگاهی مسابقات ورزشی بیش از ۵ میلیون دانش اموز در رشته های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز از همه عوامل برگزاری این مسابقات و خانواده های دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات قدردانی کرد.  

محمد خلیل عسکری گفت: در این اردو ۶ تن دانش آموز و یک مربی از استان فارس حضور دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس برای برگزای میزبانی مسابقات آسیایی دانش اموزی نیز آمادگی کامل دارد.

مربی تیم ملی فوتبال دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: سطح مسابقات فوتبال دانش اموزان کشور که در خرمشهر و ابادان برگزار شد بسیار بالا بود.

داوود عنبرستانی افزود: دلیل اینکه شیراز به عنوان میزبان این مرحله از اردوها انتخاب شده است عملکرد خوب آموزش و پرورش استان در میزبانی ها بوده و همچنین در این ایام شیراز دارای آب و هوا، شرایط مساعد زمین و امکانات ورزشی خوبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی است.

مدیر تیم های ملی فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز گفت: این اردو دومین مرحله از اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی فوتبال دانش آموزی است که قرار است تیرماه به مسابقات جهانی در مراکش اعزام شوند. 

مهدی ابراهیم بای سلامی افزود: مرحله اول این اردو در تهران برگزار شد و پیش مقدمات آن مسابقات داخلی بود که در آبادان و خرمشهر برگزار شد.

وی گفت: ۴۷ نفر از دانش اموزان منتخب به مرحله دوم اردو دعوت شدند و سعی بر این است که ۱۸ نفر اصلی برای اعزام انتخاب شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه