English

فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین در استان فارس طنین انداز شد

مردم روزه‌دار استان با حضور در راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور، یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین در استان فارس طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مراسم گرامیداشت این روز جهانی، با حضور پرشور مردم روزه دار و مسئولان شیراز از چهارراه ۱۵ خرداد و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با شعار "مرگ بر اسرائیل"‌ و "مرگ بر آمریکا"‌ برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین ‌به گوش جهانیان آغاز شد.

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان فارس، از خرد و کلان، زن و مرد، تشکل‌ها و گروه‌های مختلف  امروز  هم آماده اند تا با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کنند.

کودکان و نوجوانان نیز امروز در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوه و چشمگیری دارند؛ آنها با در دست گرفتن پرچم پرافتخار ایران، همراهی‌شان با انقلاب اسلامی ایران را به تصویر کشیده‌اند و همراه با والاین خود فریاد آزادی قدس را سر می‌دهند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی در نهایت در محل شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تجمع و در نماز جمعه شرکت می کنند. مردم روزه دار در شهرک‌های اطراف شیراز از جمله گویم، گلستان و صدرا، مراسم راهپیمایی در همان مناطق برگزار و به مصلای نماز جمعه ختم می‌شود.

سید یحیی صفوی فرمانده اسبق سپاه و مشاور عالی فرمانده کل قوا سخنران اصلی مراسم راهپیمایی در شیراز است که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه