English

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

هر بازی ساپینتو به بازیکنان، مربیان و داوران ما بی احترامی می‌کند، پس خاک بر سر ما!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی گفت: ساپینتو را دوست دارم و برای او احترام قائل هستم اما رفتارش کنار خط، خوب و مناسب نیست. اگر قرار باشد هر بازی ساپینتو به بازیکنان، مربیان و داوران ما بی احترامی کند پس خاک بر سر ما! یک نفر باید جلوی او را بگیرد. اگر ویسی مرتکب چنین رفتاری شود، چند ماه او را محروم می کنند اما با مربیان خارجی کاری ندارند.

هر بازی ساپینتو به بازیکنان، مربیان و داوران ما بی احترامی می‌کند، پس خاک بر سر ما!

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: دیدار بسیار سختی برای هر دو تیم بود. هم ما امتیاز می‌خواستیم و برای کسب امتیاز به تهران آمده بودیم و هم استقلال آمده بود که پیروز شود. آنها نیمه دوم سراسر حمله بودند و ما می دانستیم که از تقابل با استقلال چه می خواهیم.

او در مورد پنالتی بحث برانگیز استقلال بیان کرد: در رختکن صحنه را دیدیم، چند نفر می گفتند پنالتی بوده و چند نفر نیز گفتند پنالتی نبوده است؛ به هر حال داور نیز انسان است و اشتباه می کند. اگر دیدار مقابل استقلال را نیز می باختیم اعتراضی نداشتم. یک بار اشتباه کردم و به داور معترض شدم و کارت زرد گرفتم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه «خوشبختانه تمام نیمه دوم‌ها را با اتفاقات خوب پشت سر گذاشته‌ایم»، خاطرنشان کرد: در این دیدار متاسفانه در دقایق پایانی نیمه اول گل خوردیم اما در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و با دست پر به دیدار ذوب آهن می رویم.

ویسی در ادامه گفت: امروز، روز ما بود. به تمام ارکان باشگاه و هواداران صنعت نفت آبادان درود می فرستم. ما پول می گیریم و بازی می کنیم و هواداران پول می دهند و به تماشای دیدارهای ما می آیند و چنین مسافتی را طی کرده اند تا خود را به تهران برسانند. هواداران صنعت نفت آبادان صد درصد به بقای تیم در لیگ برتر امیدوار باشند. ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم و خدا نیز کمک کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در رابطه با تنش های کنار خط نیز تصریح کرد: ساپینتو را دوست دارم و برای او احترام قائل هستم اما رفتارش کنار خط، خوب و مناسب نیست. ما ایرانی هستیم و فرهنگ غنی داریم اما اگر قرار باشد هر بازی ساپینتو به بازیکنان، مربیان و داوران ما بی احترامی کند پس خاک بر سر ما! یک نفر باید جلوی او را بگیرد. اگر ویسی مرتکب چنین رفتاری شود، چند ماه او را محروم می کنند اما با مربیان خارجی کاری ندارند.

ویسی افزود: خوشحالی ما در رختکن است و آماده می شویم برای دیدار بعدی تا بتوانیم نتیجه مناسب را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری نیز با اشاره به اینکه دیداری سخت و نفس گیر برای دو تیم بود، گفت: می خواستیم با دست پر به آبادان باز گردیم و استقلال نیز پس از شکست مقابل پرسپولیس قصد داشت در کورس باقی بماند. روی مسائل روانی و فنی استقلال کار کرده بودیم و به موقع بازی را بستیم و به موقع حمله کردیم. در رختکن شرایط بسیار سختی داشتیم چون در چنین دقیقه‌ای گل خوردن کار را بسیار سخت می کند. شانس آوردیم که دو توپ هم به دیرک دروازه ما برخورد کرد.

ویسی ادامه داد: ما در سه بازی هفت امتیاز گرفته بودیم و با این بازی موفق شدیم در ۴ بازی ۸ امتیاز کسب کنیم. ۲ برد و ۲ مساوی کسب کرده ایم و نتایج ما برای ماندن در لیگ فوق العاده است. اگر شرایط خوب بود و بازی‌ها ادامه داشت حتی می توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نیز بگیریم! امیدواریم نتایج به خوبی رقم بخورد تا بتوانیم دل مردم خوزستان را در هفته‌های آینده شاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی