English

ساپینتو:

فقط به برد در دربی فکر می‌کنیم

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در دربی شماره 100 پایتخت گفت: در دربی فقط به برد دربی فکر می‌کنیم.

فقط به برد در دربی فکر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در دربی شماره 100 پایتخت در رابطه با این دیدار اظهار کرد: عید همه مبارک باشد. داربی همیشه یک مسابقه ویژه است. همیشه یک بازی بزرگ برای هر دو تیم و هواداران است. این داربی به خاطر دیدار صدم خود بازی ویژه‌ای است. هر دو تیم می‌خواهند برنده باشند و مساوی برای هیچ کدام از تیم‌ها جذاب نیست. تنها هدف ما این است که فردا برنده باشیم.

او در رابطه با مقایسه تیم ساپینتو با تیم وینفرد شفر که توانست در داربی پیروز شود، گفت: به پیروزی امیدوارم و هدف ما هم همین است.

سرمربی استقلال درباره بیشتر شدن شانس قهرمانی این تیم در صورت پیروزی در داربی بیان کرد: پیروز این دیدار به قهرمانی نزدیک تر می‌شود اما از الان قطعی نیست چون سپاهان صدرنشین است. سه تیم مدعی قهرمانی بازی‌های بسیار مهمی دارند و ما هم بازی‌های سختی را پیش رو داریم. به همین دلیل قدم به قدم پیش می‌رویم و برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.

او اضافه کرد: پرسپولیس باید نگران همه بازیکنان ما باشد. همینطور که ما خودمان حواسمان به همه بازیکنان حریف است. بازیکنان خوب و باتجربه دارند و ما هم بازیکنان خوبی داریم و در شرایط بسیار خوبی هستیم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.

او درباره پیش بینی‌اش از عملکرد داوری در داربی گفت: آقای حیدری داور باتجربه‌ای است و کارش را خوب انجام خواهد داد. خیلی جدی و با صلاحیت و شایستگی قضاوت خواهد کرد. امیدوارم داوری خوبی بدون هیچ اشتباهی انجام دهد. ما نمی‌خواهیم اشتباهی برای ما پیش بیاید.

سرمربی استقلال در رابطه با طلبش از باشگاه گفت: ما فقط روی بازی تمرکز داریم. از ماه‌های قبل روی کار خودمان و بازی بعدی‌مان تمرکز داشتیم. به این جور مسائل کاری نداریم. در حال حاضر این ذهنیت و رفتار ماست.

او در رابطه نوع تاکتیک تیمش در بازی با پرسپولیس بیان کرد: ما با استراتژی که بخواهیم بازی می‌کنیم. حتما روی این مساله کار کردیم. همانطور که در همه بازی‌ها این کار را انجام می‌دهیم. پرسپولیس در داربی قبل مستحق تساوی نبود اما این اتفاق افتاد. بعضی وقت‌ها روی ضربات ایستگاهی این شرایط پیش می‌آید. با این حال ما همیشه روی حریف‌مان مطالعه می‌کنیم و روی نقاط قوت و ضعفشان کار می‌کنیم. امیدوارم فردا نتوانند روی ضربات ایستگاهی گلزنی کنند.

ساپینتو اضافه کرد:‌ ما بازی می‌کنیم تا ببریم. به همه حریفان احترام می‌گذاریم اما از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. حتی اگر با رئال مادرید بازی کنیم. فردا هم بازی می‌کنیم تا پیروز شویم اما همه چیز در فوتبال ممکن است.

او در رابطه با شایعاتی مبنی بر این‌که ساپینتو اگر قهرمان نشود از استقلال جدا می‌شود، با خنده بیان کرد: من درباره شایعات صحبت نمی‌کنم. فقط روی این بازی تمرکز می‌کنم.

سرمربی استقلال درباره حضور محدود هواداران در ورزشگاه‌ بیان کرد: این یک اتفاق و حسرت است اما به هر حال اینگونه تصمیم گرفتند. مثل ساعت بازی که در زمان گرم‌تری مشخص شده است اما خب این تصمیم را گرفتند و ما باید احترام بگذاریم.

او در رابطه با احتمال از دست دادن امتیاز در این دیدار و از دست دادن قهرمانی گفت: من اینگونه فکر نمی‌کنم. فقط به بردن فکر می‌کنم. «اگر» برای من معنی ندارد و باور دارم که می‌توانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه