English

مربی استقلال:

می‌توانستیم به نساجی ۵ گل بزنیم/برای استقلال پنالتی نگرفتند

مربی پرتغالی استقلال می‌گوید تیمش عملکرد فوق‌العاده ای مقابل نساجی داشته و نتیجه این مسابقه عادلانه نبوده است.

می‌توانستیم به نساجی 5 گل بزنیم/برای استقلال پنالتی نگرفتند
به گزارش خبرگزاری موج،  بعد از تساوی یک بر یک استقلال مقابل نساجی،‌ با توجه به محرومیت ریکاردو ساپینتو دستیار پرتغالی او روی ماتا در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را در خصوص شرایط بازی انجام داد.

ماتا در ابتدا گفت: عصر همگی بخیر، بازی خیلی خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم عادلانه این بود که 5 گل می‌زدیم. موقعیت های زیادی داشتیم که سه امتیاز را بگیریم. خوب شروع کردیم و موقعیت سازی کردیم. ظرفیت این را داشتیم که عالی کار کنیم و بازی در کنترل ما باشد. وقتی توپ لو می‌رفت سریعا آن را پس می‌گرفتیم. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و دو موقعیت گلزنی داشتیم. خوب هم ادامه دادیم و به گل رسیدیم. بعد هم یک ضربه آزاد از 40 متری که منجر به گل حریف شد. دوباره موقعیت ایجاد کردیم اما متاسفانه فوتبال اینطور است.

او تاکید کرد: این نتیجه غیرعادلانه است. باید بازیکنان به عملکردشان افتخار کنند و بازی به بازی بهتر شویم.

مربی استقلال با اشاره به صحنه مشکوک به پنالتی روی مهدی قایدی افزود: بازهم روی قایدی پنالتی نگرفتند. از روی نیمکت دیدم، از تلویزیون دیدیم و فهمیدیم پنالتی بود. پای او را زدم. ما شبیه سازی نمی‌کنیم و تیم مثبتی هستیم. پنالتی را باید برایمان بگیرند. البته که ما هم باید گل می‌زدیم. ما از نتیجه راضی نیستیم و از شرایط بازی راضی هستیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

ماتا درباره صحنه های دیگری که درباره قضاوت داور وجود داشت، گفت: خطای هند هم در محوطه جریمه اتفاق افتاد. در یک موقعیت کارت زرد به بازیکن ما داد که آن هم درست نبود و در موقعیت دیگر روی محبی همان خطا را کردند اما کارت زرد نداد.

او درباره جو ورزشگاه قائمشهر افزود: ما می‌دانستیم جو ورزشگاه قائمشهر اینگونه است. هر مربی و بازیکنی دوست دارد در این جو بازی کند.

روی ماتا در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کند بازیکنان استقلال بعد از گل خود را برنده می‌دانستند، گفت: وقتی گل می زنید نرمال است که تیم حریف فشار خود را زیاد کنند اما آنها کار خاصی نکردند و فقط روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه