English

حسینی، سرمربی پیکان:

روی نیمکت استقلال یک فحاش پرتغالی است

سرمربی پیکان گفت: یک بنده خدایی روی نیمکت استقلال بود و به پرتغالی فحاشی می‌کرد، ایرادی ندارد چرا که در عصبانیت آدم‌ها از کوره در می‌روند و به نظرم شلوغش نکنیم.

روی نیمکت استقلال یک فحاش پرتغالی است

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی حسینی سرمربی فوتبال پیکان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گفت: شکست تلخی برای برای تیم ما بود و ما چوب اشتباهات خود را خوردیم. درست در دقایقی که بازی در کنترل ما بود، هافبک میانی ما روی اضافه کاری توپ را لو داد و حریف از این موضوع به خوبی استفاده کرد. باید اعتراف کرد که قایدی گل استثنایی را به ثبت رساند. این بازیکن از موقعیت صفر درصد گل می‌زند و استقلال باید مدیون قایدی باشد.

 

اگر ساپینتو ناراحت نمی‌شود، ما قوی‌تر بودیم

 

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: در ادامه رقابت، بازی دست ما بود و اگر سرمربی حریف ناراحت نمی‌شود، باید بگویم که فوتبال قوی ارائه دادیم. امروز گل‌هایی خوردیم که کمتر در لیگ اتفاق می‌افتد و از این بابت به استقلال تبریک می‌گویم اما این چیزی از ارزش تیم ما کم نمی‌کند. چوب بی‌تجربگی تیم خود را خوردیم.

او درباره عملکرد داور این دیدار اظهار کد: بازی صحنه خاصی نداشت اما بیژن حیدری دوست دارد به تیم‌هایی که ضعیف‌تر و کم نام و نشان هستند، راحت کارت دهد. به او هم خسته نباشید می‌گویم.

حسینی درباره صحبت‌های تند ریکاردو ساپینتو گفت: این مربی واقعا در مورد احترام صحبت می‌کند؟ واقعا جالب است! تیم ما را همه می‌شناسند و دنبال حاشیه نیسیتم. یک بنده خدایی روی نیمکت استقلال بود و به هر توپی اعتراض می‌کرد. این شخص به پرتغالی فحاشی می‌کرد. ایرادی ندارد چرا که در عصبانیت آدم‌ها از کوره در می روند و به نظرم شلوغش نکنیم.

او در پایان گفت: اسیر تجربه و کیفیت قایدی شدیم. تیم ما باخت و همه زحمت خود را کشیدند. کنترل بازی بیشتر در اختیار ما بود و در خصوص گل اول نباید اشتباه می‌کردیم.

 

بیشتر بخوانید:

استقلال در هوای سرد پیکان را پنچر کرد

نه تنها قائدی بلکه سایر بازیکنان هم خوب کار می‌کنند / در مسیر خوبی هستیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه