English

ساپینتو پس از بازی دربی:

باختیم و این چیزی نبود که می‌خواستیم

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دربی صدم گفت:همه چیز در داربی متفاوت است، پرسپولیس یک شوت و یک گل به ثمر رساند و ما باختیم و این چیزی نبود که می‌خواستیم.

باختیم و این چیزی نبود که می‌خواستیم

به گزارش خبرگزاری موج، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از سری رقابت‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این دیدار حساس با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی فوتبال استقلال پس از شکست تیمش، در نشست خبری پس از این بازی گفت: در نیمه‌ اول، بازی متعادل دنبال شد. تیم حریف چند موقعیت خطرناک با ارسال‌ها داشت و تیم ما هم موقعیت‌هایی را ثبت کرد. فرصت‌های زیادی داشتیم و اگر پاس‌های آخر را بهتر می‌دادیم می‌توانستیم گل بزنیم. 

او ادامه داد: می‌توانیم تساوی را در نیمه اول بپذیریم. در نیمه دوم، یک گل زودهنگام خوردیم. این گل در لحظه‌ای اتفاق افتاد که ما زیاد خوش شانس نبودیم. توپ به پشت مدافع و بعد به تیر خورد. یک موقعیت و یک گل! این داربی است و داربی یعنی همین. 

سرمربی فوتبال استقلال در پایان گفت: سه امتیاز را می‌خواستیم و حتی مساوی هم برای ما خوب نبود. بعد از این گل پرسپولیس دفاع کرد و از هر راهی که می‌توانستند دفاع کردند. سعی کردیم موقعیت داشته باشیم و ریسک کردیم تا به گل برسیم اما در این بازی شانسی که همه تیم‌ها برای بازگشت به بازی نیاز دارند را نداشتیم.

وی درباره داوری داربی گفت: آقای حیدری داور خوبی است اما همه خطاها امروز علیه ما بود. یک خطا این‌جا، یک خطا آن‌جا و ... و بازی و تحرک تیم ما را متوقف کرد. همه چیز در داربی متفاوت است و این همان داربی است. باید اگر شانس دارید از آن استفاده کنید. پرسپولیس یک شوت و یک گل به ثمر رساند. باختیم و این چیزی نبود که می‌خواستیم. شرایط قهرمانی برای ما سخت‌تر شد و زمانی که هنوز امتیاز است به ادامه لیگ باور داریم و تا پایان می جنگیم.

 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس یک - استقلال صفر/دربی صدم را پرسپولیس برد+تصاویر

گل پرسپولیس به استقلال توسط عیسی آل کثیر + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه