English

در مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا؛

یک طلا، ۴ نقره و ۳ برنز دیگر برای قایقرانی ایران

قایقرانان ایران در پایان دومین روز از مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ و جوانان آسیا موفق به گرفتن یک طلا، چهار نقره و سه برنز شدند.

یک طلا، ۴ نقره و ۳ برنز دیگر برای قایقرانی ایران

به گزارش خبرگزاری موج، دومین روز از مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال، جوانان و پارا کانو آسیا آغاز شد و ایران در رقابت های روز دوم موفق به کسب یک طلا، چهار مدال نقره و سه برنز شد.

جمع مدال‌های ایران تا پایان روز دوم به پنج طلا، شش نقره و چهار برنز رسید.

نتایج روز دوم به شرح زیر است:

فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال: عباس حسینی در در رقابت با حریفانی از هند، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، عراق، تایلند و اندونزی با زمان ۳:۴۹.۵۸۹ دقیقه صاحب مدال برنز شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قرقیزستان اول و دوم شدند.

فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر جوانان: داریوش محمدی در در رقابت با حریفانی از هند، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، هنگ‌کنگ، تایلند و تاجیکستان با زمان ۳:۵۹.۲۶۱ دقیقه صاحب مدال نقره شد. در این رقابت پاروزنان قزاقستان و هند اول و سوم شدند.

فینال کانوی یک‌نفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال: شایان حسینی در در رقابت با حریفانی از هند، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان و عراق با زمان ۴:۱۰.۸۸۷ دقیقه صاحب مدال نقره شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.

کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال: الناز شفیعیان در در رقابت با حریفانی از هند، قزاقستان، ازبکستان، تایلند و اندونزی با زمان۲:۰۱.۶۵۵ دقیقه صاحب مدال نقره شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.

پارا کانو: اسلام جاهدی در VL۲ ۵۰۰ متر آقایان در رقابت با حریفانی از هند، تایلند و ازبکستان با زمان ۲:۳۲.۶۸۵ دقیقه زودتر از رقیبان از خط پایان عبور کرد و مدال طلای این ماده را از آن خود کرد. در این رقابت پاروزنان هند دوم و سوم شدند.

پارا کانو: رویا سلطانی در KL۲ ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از هند و ازبکستان با زمان ۲:۳۸.۶۹۸ دقیقه دوم شد و مدال نقره را به دست آورد. در این رقابت پاروزنان هند اول و سوم شدند.

فینال کانوی یک‌نفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال: شایان حسینی در رقابت با حریفانی از ازبکستان، عراق، قزاقستان و تاجیکستان با زمان ۲:۰۰.۲۳۶ دقیقه صاحب مدال برنز شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان، قزاقستان به ترتیب اول و دوم شدند.

فینال کایاک دونفره میکس ۵۰۰ متر جوانان: تیم ایران با ترکیب ترنم اکبرزاده و داریوش محمدی با زمان ۱:۴۹.۸۸۲ دقیقه در رقابت با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، هند، تایلند و هنگ‌کنگ موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شدند. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قراقستان اول و دوم شدند.

پارا کانو: مسعود قیصری در KL۳ ۵۰۰ متر ششم شد. مردان در رقابت با سه حریف هندی، دو حریف ازبکستانی و دو حریف از قزاقستان با زمان ۲:۰۶.۲۸۶ دقیقه ششم شد. در این رقابت پاروزنان هند، قزاقستان و ازبکستان اول تا سوم شدند.

پارا کانو: آبتین زرجو در KL۲ ۵۰۰ متر مردان در رقابت با  دو حریف هندی و رقیبانی از ازبکستان و تایلند با زمان۲:۲۲.۰۳۷ دقیقه چهارم شد. در این رقابت پاروزنان قزاقستان، ازبکستان و هند اول تا سوم شدند.

مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال: یزدان زراعت‌کار و عباس حسینی در رقابت با حریفانی از چین تایپه، تایلند، هند و عراق با زمان ۱:۳۸.۱۷۸ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفتند و راهی نیمه نهایی شدند. در این مسابقه قایقرانان عراق و هند اول و دوم شدند. رقابت نیمه‌نهایی این ماده عصر امروز برگزار می‌شود.

مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر جوانان: داریوش محمدی و علیرضا خمسه با حریفانی از چین تایپه، هند، ازبکستان و هنگ‌کنگ رو به رو شدند و با زمان ۱:۴۰.۰۹۸ دقیقه در رده نخست قرار گرفتند و مستقیما راهی فینال شدند. فینال این رقابت شنبه نهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

فینال کایاک یک نفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال: عباس حسینی در رقابت با حریفانی از ازبکستان، قرقیزستان، عراق، چین‌تایپه، قزاقستان، هند و تایلند با زمان ۱:۴۷.۶۷۲ دقیقه چهارم شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان، قرقیزستان و عراق به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسابقات قهرمانی آسیا از ششم آغاز و دهم اردیبهشت به پایان می رسد.

 

بیشتر بخوانید:

۲ طلا و یک برنز به جمع مدال‌های پاراکانو ایران افزوده شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه