English

مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا؛

۲ طلا و یک برنز به جمع مدال‌های پاراکانو ایران افزوده شد

با کسب ۲ طلا و ۱ برنز دیگر جمع مدال‌های ایران در پایان روز نخست مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا به ۷ مدال رسید.

۲ طلا و یک برنز به جمع مدال‌های پاراکانو ایران افزوده شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا بعدازظهر امروز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در ۳ ماده فینال و یک نیمه نهایی به مصاف رقیبان رفتند.

شایان حسینی و هدیه خیرآبادی در کانوی دونفره ۵۰۰ متر میکس در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، هند، قزاقستان و ازبکستان با زمان ۲:۰۲.۳۹۵ دقیقه بر سکوی سوم آسیا ایستادند و صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند.

ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان جوانان در رقابت با حریفانی از قزاقستان، چین تایپه، ازبکستان، تایلند، هند و تاجیکستان با زمان ۱:۵۶.۶۰۸ دقیقه صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت پاروزنان قزاقستان و چین تایپه دوم و سوم شدند.

تیم کایاک چهارنفره زیر ۲۳ سال بانوان ایران با ترکیب الناز شفیعیان، ارشین رضانژاد، تانیا کارگرپور و ترنم اکبرزاده در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال در رقابت با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، هند و تاجیکستان با زمان ۱:۴۳.۶۰۳ دقیقه صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت پاروزنان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.

در رقابت نیمه‌نهایی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر مردان عباس حسینی در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هند، اندونزی، تاجیکستان و هنگ‌کنگ با زمان ۱:۵۱.۴۰۶ دقیقه اول و راهی فینال شد.

قایقرانان ایران در پایان روز نخست این رقابتها صاحب ۳ مدال طلا دو نقره و یک لرنز شدند.

این مسابقات با رقابت ملی‌پوشان کشورمان فردا در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی