English

پیروانی:

اجازه ندارید به غیبت گل‌محمدی در نشست‌ها معترض شوید/ قضاوت داوران در لیگ برتر بهتر شده است

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: هیچ شخصی اجازه ندارد در خصوص غیبت گل‌محمدی در نشست‌ها اعتراض کند، گل محمدی صلاح می‌بیند و به نشست‌های خبری نمی‌آید؛ این همه سال گل‌محمدی به نشست خبری آمده و اکنون نیامدن او بهانه‌ شده است، فکر می‌کنم کمی برای این موضوع مته به خشخاش می‌گذارید.

اجازه ندارید به غیبت گل‌محمدی در نشست‌ها معترض شوید/ قضاوت داوران در لیگ برتر بهتر شده است

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال تراکتور میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان گل‌محمدی پایان رسید.

افشین پیروانی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی داشتیم چرا که دو تیم خوب بازی کردند. باد اجازه نمی‌داد کیفیت فنی بالا رود اما خدارا شکر در زمانی گل زدیم که به این امتیاز نیاز داشتیم. به تیم، هواداران و کادر خود تبریک می‌گویم چرا که سه امتیاز مهمی را کسب کرده‌ایم.

وی در واکنش به اینکه چرا گل‌محمدی در نشست‌ها حضور پیدا نمی کند؟ گفت: هیچ شخصی اجازه ندارد در این خصوص اعتراض کند. مربیان دیگر هم به نشست‌ها نمی‌آیند. گل محمدی صلاح می‌بیند و به نشست‌های خبری نمی‌آید. حتما باید اسم ببرم که چه مربیانی به نشست‌ها نمی آیند؟ این همه سال گل‌محمدی به نشست خبری آمده و اکنون نیامدن او بهانه‌ شده است. فکر می‌کنم کمی برای این موضوع مته به خشخاش می‌گذارید.

پیروانی ادامه داد: ۳ تا ۴ مربی هستند که نه قبل، نه بعد و نه حتی وسط بازی برای مصاحبه نیامده‌اند! سال گذشته این موضوع بود و امسال هم وجود دارد. حتی اگر جریمه‌ای باشد، سرمربی صلاح می‌داند که نیاید. باید دید که آیا با مربیان دیگر برخورد می‌شود یا خیر؟

وی ادامه داد: کنفرانس مطبوعاتی موضوعی شخصی است. خیلی از بازیکنان در همین راهرو مصاحبه نکردند. نمی‌شود برای مصاحبه اجباری در کار قرار داد. خود گل‌محمدی تصمیم گرفته که نیاید و این نیست که هیچ شخصی به جای آن حضور پیدا نکند. گل‌محمدی می‌خواهد کمکش در نشست‌ها حضور داشته باشد. هیچ اجباری برای حضور در نشست‌ها نیست خواه جریمه کنند یا خیر. درباره این که گفته می‌شود ابلاغ شده که حضور سرمربی اجباری است، خبری ندارم.

پیروانی درباره صحنه مشکوک روی عیسی آل‌کثیر گفت: قضاوت داوری خوب بود. حتی با سپاهان هم داوری خوبی صورت گرفت و به امید خدا همین روال ادامه پیدا کند. نباید VAR را بهانه کرد. زمان بازی کردن ما، VAR نبود و داوران بهترین قضاوت را داشتند. لطفا VAR را بهانه نکنید و کار خود را انجام دهید.

وی در پایان گفت: تمام تلاش می‌کنیم که از حداکثر هوادار خود مقابل سپاهان استفاده کنیم. پرسپولیس پرهوادارترین تیم است و تمام تلاش این بوده که هواداران با ظرفیت کامل در استادیوم مقابل سپاهان حضور پیدا کنند.

 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس با کامبک تراکتور را خاموش کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه