English

گل محمدی:

برد ذوب آهن سخت بود اما سه امتیازی که گرفتیم خیلی با ارزش بود

یحیی گل‌محمدی گفت: در نیمه دوم بازیکنانم هجومی بازی کردند و می‌توانستند بیشتر گل بزنند.

برد ذوب آهن سخت بود اما سه امتیازی که گرفتیم خیلی با ارزش بود

به گزارش خبرگزاری موج، پس از پیروزی مقابل ذوب آهن، یحیی گل‌محمدی با چهره سرحال در سالن نشست خبری ورزشگاه آزادی حضور یافت و در حالی که خبرنگاران منتظر ورود او برای طرح سوال بودند، درباره این دیدار اظهار نظر کرد.

 

سه امتیازی که گرفتیم خیلی با ارزش بود

یحیی در ابتدای صحبتهایش گفت: قبل از هرچیز جا دارد این برد را به همه هواداران تقدیم کنیم. فکر می‌کنم بازی خوبی بود و سه امتیازی که گرفتیم، سه امتیاز خیلی با ارزشی بود. نیمه اول، نیمه دشواری برای ما بود. حریف خیلی خوب دفاع کرد و خیلی خوب به حمله منتقل شد. آنها بازی را برای ما سخت کردند. نیمه دوم نیمه متفاوتی بود، تقریبا نیمه‌ای بود که بازی یک طرفه شد و بازیکنان ما توانستند به بازی سرعت بدهند و از موقعیت به دست آمده خوب استفاده کنند. می‌توانستیم به گلهایمان هم اضافه کنیم.

 

بازیکنان ما تحت فشار هستند

وی افزود: نیمه دوم خیلی بهتر بود برای ما. فکر می‌کنم حضور بازیکنان جانشین خیلی در این موضوع تاثیرگذار بود. بازیکنان ما تمرکز خوبی برای پیروزی در این بازی داشتند. گرفتن این سه امتیاز هدف اصلی بازیکنان ما بود و جا دارد بعد از این 90 دقیقه پرفشار، به آنها تبریک بگویم. بازیکنان ما تحت فشار زیادی هستند که نتیجه بگیرند. از تک تک آنها تشکر دارم و امیدوارم این روند را در بازی بعدی هم ادامه بدهیم.

مهدی عبدی مریض شد

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیمش توضیح داد: سعید صادقی مصدومیت دارد و مهدی عبدی هم شب قبل از بازی، فکر می‌کنم مریض شد. سیامک نعمتی هم از ما جدا شده و به دنبال تیم بعدی است.

 

برای سیامک آرزوی موفقیت دارم

یحیی درباره علت جدایی نعمتی عنوان کرد: ببینید، نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم. به هر حال هر بازیکن ممکن است بالا پایین داشته باشد و تیم عوض کند یا کادرفنی بخواهد او تیم عوض کند. این فوتبال حرفه‌ای است و سیامک [نعمتی] در این سالها عملکرد خوبی از نظر فنی و اخلاقی داشت. اما متاسفانه شرایط طوری رقم خورد که قرار است از ما جدا شود. برای او آرزوی موفقیت دارم و انشالله هرجا هست موفق باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه