English

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

جامعه‌ای که اسطوره‌های خود را تخریب کند، پیشرفت نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی از صداوسیما انتقاد کرد و گفت: : همه به علی دایی افتخار می‌کنیم، او اسطوره فوتبال ایران است و این که بخواهیم او را تخریب کنیم درست نیست و جز ایجاد نفرت چیز دیگری ندارد؛ جامعه‌ای که اسطوره‌های خود را تخریب کند، پیشرفت نمی‌کند.

جامعه‌ای که اسطوره‌های خود را تخریب کند، پیشرفت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: متاسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آنها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد وهمه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید.

وی ادامه داد: همه به علی دایی افتخار می‌کنیم، او اسطوره فوتبال ایران است و این که بخواهیم او را تخریب کنیم درست نیست و جز ایجاد نفرت چیز دیگری ندارد. امیدوارم این مسائل تمام شود. صداوسیما رسالت بزرگی دارد و می‌تواند به اتحاد بیشتر مردم کمک کند. صداوسیما باید مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد اما جامعه‌ای که اسطوره‌های خود را تخریب کند، پیشرفت نمی‌کند.

گل‌محمدی در ادامه درباره مصاف تیمش برابر نساجی هم گفت: این آخرین بازی نیم فصل ماست. نساجی نتابج خوبی در لیگ گرفته و کادر فنی خوبی هم دارد. آنها تیمی هستند که فوتبال بازی می کنند و تاکتیک دارند. قطعا برای ما بازی سختی است و امیدوارم که بازیکنان ما عملکرد خوبی داشته باشند. هر سه امتیازی ارزش خودش را دارد و هدف ما این است که سه امتیاز را به دست بیاوریم. امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی درباره اینکه آیا برای هدایت تیم ملی با او مذاکره شده است یا خیر؟ گفت: با من هیچ صحبتی نشده است.

گل‌محمدی درباره وضعیت دانیال اسماعیلی‌فر هم گفت: او مشکلی برای همراهی ما ندارد. فکر می‌کردیم مصدومیتش بدتر باشد اما اینگونه نبود.

وی درباره وضعیت عیسی آل‌کثیر هم گفت: او مصدومیت سختی را گذراند و احتیاج دارد که تمرین کند تا بتواند به تیم برگردد. این مرحله حداقل یک ماه زمان خواهد برد.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قصد جذب علی علی‌پور را دارد یا خیر؟ گفت: درباره نقل‌وانتقالات هیچ صحبتی ندارم چون هنوز به نیم فصل نرسیده‌ایم و بعد از بازی فردا هم باید در جام‌ حذفی بازی کنیم. هنوز هم لیستی به باشگاه نداده‌ام و همه اسامی که گفته می‌شود گمانه‌زنی است. اجازه بدهید تا بعد از بازی جام‌حذفی صحبت کنیم.

وی درباره وضعیت مرتضی پورعلی‌گنجی و اینکه گفته می‌شود می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود هم گفت: وقتی بازیکنی پرسپولیس را انتخاب می‌کند قطعا دوست دارد در حضور هوادران بازی کند و این انگیزه زیادی به بازیکن می‌دهد و ورزشگاه بدون تماشگر بی مزه است. مرتضی دوست داشت مقابل هواداران بازی کند اما نشده است. او با ما دو سال قرارداد دارد و هیچ بندی برای جدایی هم ندارد و تا آخر فصل قطعا در پرسپولیس می‌ماند.

او در پایان گفت: ما با تیمی باید بازی کنیم که انگیزه زیادی دارد. تعدادی از بازیکنانشان در پرسپولیس زحمت کشیدند و آقای مطهری هم در پرسپولیس زحمت کشید و بعد از جدایی هم روند پیشرفت را طی کردند. افتخار بزرگی برای من بود که با آنها در پرسپولیس کار کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی