English

رئیس کمیته ملی پارالمپیک:

باید بازی‌های آسیایی هانگژو را جدی بگیریم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: با وحدت رویه می‌توان در جهت رشد و ارتقای ورزش گام‌های موثری برداشت.

باید بازی‌های آسیایی هانگژو را جدی بگیریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت ورزش و جوانان، غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در نشست ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور دکتر سجادی با اشاره به اینکه مسابقات آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیکی رویدادهای مهم در حوزه قهرمانی هستند افزود: هم سو بودن این سه حوزه موجب می شود تا بتوانیم تیم ملی قوی و با کیفیت را به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام کنیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه کسب مدال طلا نقش اصلی و تعیین کننده‌ای در رنکینگ دارد خاطرنشان ساخت: برای دستیابی به مدال های خوش رنگ در بازی‌های آسیایی باید توجه خاص به اعتبارات فدراسیون ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حضور در بازی‌های هانگژو یکی از اولویت‌های مهم کوتاه مدت کمیته پارالمپیک به شمار می رود، افزود: تمام مسائل مربوط به این رویداد یک روز هم نباید به تاخیر بیفتد لذا پیشنهاد می کنیم بحث هانگژو و سرمایه گذاری در این رویداد مهم را جدی بگیریم.

کارگری در پایان صحبت‌هایش ورزش را امری پیچیده دانست و افزود: فاکتورهای مختلفی در ورزش ایفای نقش می کند و تک تک فدراسیون‌ها باید بر اساس وضعیت ورزشکاران و بررسی شرایط رقبا تعیین هدف داشته باشند تا بتوان بهترین نتیجه را کسب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه