English

وزیر ورزش خبر داد؛

راه اندازی کارگروه اقتصادی در وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش با اشاره به راه اندازی کارگروه اقتصادی در وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار می رود فدراسیون‌ها بر اساس ظرفیت های کشور برنامه‌های خود در راستای توسعه اقتصادی بخش ورزش را ارایه کنند.

راه اندازی کارگروه اقتصادی در وزارت ورزش و جوانان

به گزارش خبرگزاری موج، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز در گردهمایی روسای فدراسیون‌های ورزشی کشور در جزیره کیش اظهار کرد: دیدار خوبی اخیرا با حضور اعضای تیم ملی و نیز در قالب آیین تجلیل از بانوان مدال آور ایران با حضور رییس جمهور برگزار شد که هم سبب تقویت امید در میان ورزشکاران شد و هم انگیزه مضاعفی برای اعتلای نام ایران در میان ورزشکاران برای اهتزاز پرچم ایران اسلامی در صحنه‌های بین المللی خلق کرد.

وی بر اهمیت حضور روسای فدراسیون‌های ورزشی در بین ورزشکاران و نفوذ در قلب‌های آنان و همدل شدن با ورزشکاران تأکید و عنوان داشت: وقتی ورزشکاران، مسؤولان خود را در کنار خودشان ببینند و دلسوزی آنها را مشاهده کنند، تلاش خودشان را دوچندان خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان به حواشی ایجاد شده بر علیه اعضای تیم ملی نیز اشاره‌ کرد و بیان داشت: این قبیل حواشی بازی با روحیه مردم و بازیکنان تیم ملی در آستانه یک حرکت بزرگ است اما دیدیم که مردم چه بدرقه باشکوهی از فوتبالیست‌های کشورمان کردند و حمایت میلیون‌ها میلیون ایرانی پشتوانه تیم ملی است.

سجادی در بخش دیگری از اظهاراتش به راه اندازی کارگروه اقتصادی در وزارت ورزش و جوانان نیز اشاره و گفت:  انتظار می رود فدراسیون‌ها بر اساس ظرفیت های کشور برنامه‌های خود در راستای توسعه اقتصادی بخش ورزش را ارایه کنند.

وی همچنین پیشنهاد داد تا  با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش مرکزی بین المللی کرسی های ورزشی ایران در این جزیره احداث شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از حوادث تروریستی در شهرهای اصفهان و ایذه سخن به میان آورد و گفت: بدون شک جمهوری اسلامی در کمترین زمان ممکن جواب دندان شکنی به یاوه گویان و تروریست هایی که امنیت ایران را به خطر می اندازند خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه