English

رئیس کمیسیون زن و ورزش:

زنان ورزشکار قابلیت حضور در حوزه‌های مدیریت کلان را دارند

نخستین دوره آموزشی مدیریت و رهبری زنان (جانشین پروری) به همت کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک و با محوریت زنان و ورزش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

زنان ورزشکار قابلیت حضور در حوزه‌های مدیریت کلان را دارند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس کمیسیون زن و ورزش با تاکید بر این که کمیته ملی المپیک به دنبال جانشین‌پروری از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت و رهبری زنان است، گفت: به دنبال استفاده از زنان ورزشکار در حوزه‌های مدیریتی هستیم.

مهین فرهادی‌زاد رئیس کمیسیون زن و ورزش و نایب رئیس کمیته ملی المپیک در تشریح اهداف کمیسیون زن و ورزش از برگزاری این دوره مدیریتی گفت: کمیسیون زن و ورزش سال‌هاست که فعالیت می‌کند و از دوره گذشته کمیته ملی المپیک، فعالیت‌های این کمیسیون نیز رنگ‌وبوی عملیاتی به خود گرفته است.

وی افزود: در این راستا نخستین اقدام کمیسیون زن و ورزش در دوره مدیریتی جدید، برگزاری دوره مدیریت و رهبری زنان تحت عنوان جانشین‌پروری است که امروز به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

رئیس کمیسیون زن و ورزش با بیان این مطلب که یکی از برنامه‌های کمیته بین‌المللی المپیک، انتقال فعالیت ورزشکاران از حوزه ورزش به حوزه مدیریتی و مشاغل است، خاطرنشان ساخت: ما وظیفه داریم برای ورزشکاران تحت پوشش‌مان بعد از دوران قهرمانی فضایی ایجاد کنیم که آن‌ها بتوانند در حوزه ورزش، از دانش و سرمایه گران‌قدری که همانا مباحث فنی است، در زمینه‌های مختلف از جمله مربی‌گری، داوری، مدیریت و... به‌خوبی استفاده کنند تا این سرمایه‌ها کنار گذاشته نشوند.

فرهادی‌زاد با تاکید بر برگزاری چندین دوره مدیریت و رهبری زنان(جانشین‌پروری) ادامه داد: نخستین دوره مدیریت و رهبری زنان در هشت هفته برگزار می‌شود و در این دوره مباحث مختلفی از جمله مباحث فرهنگی، مدیریتی، سازماندهی، برنامه‌ریزی، تنظیم راهبردها، چگونگی برخورد با آسیب‌های فضای مجازی، چگونگی حفظ ورزشکاران از مشکلات، چگونگی خدمت به ورزشکاران و فضای ورزشی در حوزه‌های، تشریح خواهد شد.

رئیس کمیسیون زن و ورزش با اشاره به این‌که دوره مدیریت و رهبری زنان به یک دوره خلاصه نمی‌شود، گفت: سعی می‌کنیم با برگزاری چندین دوره مختلف، از وجود ورزشکارانی که دوره ورزشی آن‌ها گذشته اما شاخص‌های لازم را دارند در بخش‌های مدیریتی و سایر بخش‌ها استفاده کنیم. شاخص‌ها عبارتند از سپری کردن دوره قهرمانی، تجربه دوره مدیریتی ولو به مدت کم و داشتن شرایط سنی حدود ۳۵ سال(کمی بالا و پایین).

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه