English

نماینده ولی فقیه در سپاه:

فتنه اخیر برنامه‌ریزی شده دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر گفت: آشوبگران با آتش زدن قرآن، مساجد، پرچم مقدس کشور، تمثال مبارک شهیدان و توهین به عکس سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی هویت کثیف و پلید خود را نمایان و به همگان ثابت کردند که مشکل اساسی آنها با اسلام ناب محمدی (ص) است.

فتنه اخیر برنامه‌ریزی شده دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین یعقوب تیشه کنی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ابراز داشت: فتنه گران بعد از دهها، شکست فضاحت بار از ابتدای انقلاب تا کنون ، برای ساقط کردن این نظام، بار دیگر سیلی محکم و به یاد ماندنی را از ملت غیور ایران دریافت کردند.

وی ادامه داد: جوانان این ملت برای سرنگونی رژیم منحوس طاغوت و بر چیدن بساط ظلم و ستم خون های پاک خود را نثار کردند و شجاعانه در مقابل توپ و تانک رژیم طاغوت ایستادگی کردند، تا از انقلاب خود دفاع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تیشه کنی بیان کرد : شیطنت و مخالفت استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، با طراحی چندین کودتا، حمایت از تجزیه طلبان و بدنبال آن تحمیل جنگ هشت ساله که یکی از افتخارات و حماسه های تاریخی و به یادماندنی جمهوری اسلامی ایران است و درس عبرتی نیز برای دشمنان این ملت شد.

وی تصریح کرد : جوانان غیور آن روز و شجاع این ملت به رهبری هوشمندانه، امام عظیم الشأن، اجازه تعبیر این خواب آشفته را به آنان ندادند و با نثار خون های پاک خود دشمن را برای همیشه به خاک مذلت نشاندند و طی هشت سال دفاع جانانه خود اجازه ندادند، وجبی از خاک پاک این وطن در سیطره دشمنان در آید و دشمن را به زانو در آوردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر خاطر نشان کرد: ملت بصیر و همیشه بیدار ایران اسلامی همواره ثابت کرده با وجود همه مشکلات در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی خواهد کرد و اجاره نخواهد داد انقلابی که برگرفته از تعالیم اسلام ناب است و با خون هزاران شهید آمیخته و آبیاری شده، به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

وی یادآور شد : آشوبگران در سال های ۷۸ و ۸۸ با فتنه سیاسی امنیتی  ۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۰  با فتنه اقتصادی و اکنون نیز با بهانه فوت مهسا امینی با عنوان انقلاب زنان و به اسم آزادی، به مقابله با نظام برخاسته که همواره با سیلی محکم ملت مواجه شدند و اینبار نیز سیلی محکم و بیاد ماندنی را از ملت غیور ایران دریافت کردند و بساط آنان برای همیشه برچیده خواهد شد.

حجت الاسلام تیشه کنی در پایان افزود : فتنه کنونی که یک سناریوی از پیش تعیین شده توسط دشمن بوده برای همگان مسجل است. این فتنه نیز همانند فتنه های گذشته سناریویی با برنامه ریزی دقیق می باشد و توسط دشمنان قسم خورده این ملت هدایت می شود، قطعا با شکست مفتضحانه تری روبرو خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی