English

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال:

شروع لیگ پس از فینال جام جهانی/ داربی بدون تغییر و تماشاگر برگزار می‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تاکنون تغییری در تاریخ و ساعت برای داربی وجود ندارد و براساس آخرین تصمیم گیری شورای تامین، برگزاری بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

شروع لیگ پس از فینال جام جهانی/ داربی بدون تغییر و تماشاگر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص برنامه لیگ برتر فوتبال پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار کرد: بلافاصله از فردای فینال جام جهانی، رقابت‌های لیگ برتر از سر گرفته می‌شود. همچنین به دلیل تعطیلات به وجود آمده در ایام جام جهانی، تعطیلات نیم فصل نداریم و مسابقات به صورت پیوسته ادامه پیدا می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا لیگ برتر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ متوقف می‌شود، توضیح داد: تا دهم فروردین فیفا دی است و به احترام تیم‌ملی، لیگ برتر برگزار نخواهد شد. به همین دلیل باید تصمیم بگیریم که لیگ برتر را در همان ایام عید یا پس از آن ادامه دهیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با بیان این که تلاش این سازمان، پایان رقابت‌های فصل ۰۲-۱۴۰۱ در نیمه خردادماه است، درباره برگزاری داربی در هفته دوازدهم لیگ برتر (سه شنبه، ۲۹ آذر، ساعت ۱۷:۳۰) بیان کرد: تغییر تاریخ و ساعت برای داربی وجود ندارد مگر این که تصمیمات جدیدی گرفته شود.

مهدی درباره حضور تماشاگران در داربی پیش رو گفت: به هر حال تصمیمات براساس دستگاه‌های نظارتی هر استان و وزارت کشور گرفته می‌شود. در نتیجه شورای تامین تصمیم‌گیرنده است. آخرین تصمیم برگزاری بدون حضور تماشاگر بوده اما باتوجه به تغییر در اعضای شورای تامین، در دوشنبه یا سه شنبه این هفته جلسه‌ای با اعضای شورای تامین داریم تا درباره حضور تماشاگران تصمیم‌گیری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه