English

بیانیه باشگاه سپاهان درباره ثبت نام درسایت باشگاه فولاد مبارکه

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در بیانیه ای از افرادی که ازنام و لوگوی این باشگاه استفاده می کنند خواست در سایت باشگاه فولاد مبارکه ثبت نام کنند.

بیانیه باشگاه سپاهان درباره ثبت نام درسایت باشگاه فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، باشگاه فرهنگی فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: کسانی که با نام باشگاه سپاهان وب سایت، کانال تلگرامی، صفحه اینستاگرامی و ... با هر موضوعی در فضای مجازی راه اندازی می کنند باید از امروز تا 19 دی اطلاعات خود را در سایت رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به نشانی الکترونیکی www.sepahansc.com دربخش "فرم ثبت نام فعلان مرتبط با باشگاه" ثبت کنند.

با توجه به منتسب بودن اینگونه کانال ها به باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان ، بعد از تاریخ اعلام شده ، در صورت ثبت نشدن اطلاعات درسامانه و مشاهده هر گونه تخلف در فضای مجازی که موجب تشویش اذهان عمومی و ... شود، با هماهنگی های انجام شده از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

این بیانیه در راستای ابلاغ سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر شناسایی سایت ها و کانال های مجهول در فضای مجازی با استفاده از نام، آرم، علامت و هویت های معنوی باشگاه ها فعالیت دارند، منتشر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه