English

لغو مسابقات چلنجرکاپ در سال جاری به دلیل ادامه شیوع کرونا

فدراسیون جهانی والیبال از لغو مسابقات چلنجرکاپ در سال جاری به دلیل ادامه شیوع کرونا و تأثیر آن بر سفرهای بین‌المللی خبر داد.

لغو مسابقات چلنجرکاپ در سال جاری به دلیل ادامه شیوع کرونا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون والیبال ، با تأیید هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی و پس از توافق با میزبانان چلنجرکاپ (کرواسی و پرتغال)، فدراسیون جهانی والیبال از لغو این پیکارها در سال جاری به دلیل ادامه شیوع کرونا و تأثیر آن بر سفرهای بین‌المللی خبر داد.

فدراسیون جهانی والیبال که طی هفته گذشته به صورت اینترنتی نظر اعضای هیات رئیسه‌اش (از جمله محمدرضا داورزنی) را در این خصوص گرفته بود، جمعه‌شب رسماً از لغو چلنجرکاپ خبر داد.

چلنجرکاپ، تورنمنت مقدماتی (انتخابی) لیگ ملت‌ هاست که برندگان هر ساله آن (در دو بخش مردان و زنان) جانشین تیم سقوط‌کننده از لیگ ملت‌ها برای سال آینده رقابت‌ها می‌شوند. فدراسیون جهانی والیبال به پیوست تأیید هیات رئیسه‌اش از لغو چلنجرکاپ، همچنین اعلام کرد که لیگ ملت‌ها در سال جاری سقوط نخواهد داشت و این پیکارها در سال آینده نیز با حضور ۱۶ تیم کنونی (در هر دو بخش زنان و مردان) برگزار خواهد شد.

چلنجرکاپ ۲۰۱۹ در بخش مردان به میزبانی کشور اسلوونی برگزار شد که ابراهیم فیروزی، رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال ایران، یکی از داوران این مسابقات بود. این پیکارها با حضور اسلوونی، کوبا، ترکیه، بلاروس، شیلی و مصر برگزار شد که نهایتاً با برتری اسلوونی به پایان رسید تا این کشور جواز حضور در بخش مردان لیگ ملت‌ها برای سال جاری را به دست بیاورد و جایگزین پرتغال شود که از لیگ ملت‌ها ۲۰۱۹ سقوط کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه