English

بازتاب قهرمانی ملی‌ پوشان والیبال در سایت فدراسیون جهانی

قهرمانی تیم ملی جوانان والیبال ایران در مسابقات جهانی با بازتاب رسانه‌ای در سایت فدراسیون جهانی همراه بود.

بازتاب قهرمانی ملی‌ پوشان والیبال در سایت فدراسیون جهانی

به گزارش خبرگزاری موج، سایت جهانی فدراسیون والیبال درباره قهرمانی تیم ملی جوانان والیبال ایران در مسابقات جهانی نوشت: درخشش پوریا یلی و کاپیتان امیرحسین اسفندیار باعث شد ایران برای اولین‌ بار قهرمانی در رقابت‌های زیر ۲۱ ساله‌های جهان را به دست آورد. یلی و اسفندیار هر کدام روی هم ۵۵ امتیاز از ۱۰۴ امتیاز ایران را کسب کردند تا ایران عنوان قهرمانی را به دست آورد.

یلی شب خوبی در امتیازآوری داشت ۱۸ امتیاز، سه دفاع و دو سرویس آمار این بازیکن بود در حالی که اسفندیار ۱۷ امتیاز، یک دفاع از خود به جای گذاشت و تحرک خوبی در تیم ایران داشت. مرتضی شریفی نیز با کسب ۱۸ امتیاز شب خوبی را سپری کرد.

ایتالیا ست نخست را توانست به سود خود تمام کند که ایران در ست دوم نتیجه را به نفع خود ثبت کرد. در ادامه رقابت پایاپای تیم باعث شد تا بازی به ست پنجم کشیده شود که در این ست بازیکنان ایرانی موثرتر ظاهر شدند و با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ توانستند حریف خود را شکست دهند و عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

همچنین تیم ملی والیبال جوانان برزیل نیز موفق شد با برتری مقابل روسیه عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

این دوره از رقابت‌ها در شهر منامه بحرین برگزار شد و با قهرمانی والیبالیست‌های جوان ایرانی که اولین قهرمانی‌شان در این دوره از رقابت‌ها بود خاتمه یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه