English

احمدبیگی:

جلسه مربیان اینلاین و هاکی روی یخ روز دوشنبه برگزار می‌شود

نایب رئیس انجمن اینلاین و هاکی روی یخ گفت: روز دوشنبه جلسه‌ای با مربیان برای ارائه برنامه‌های‌شان برگزار می‌کنیم.

جلسه مربیان اینلاین و هاکی روی یخ روز دوشنبه برگزار می‌شود

به گزارس خبرگزاری موج، هدی احمدبیگی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: اردوهای تیم ملی هاکی روی یخ از سال گذشته آغاز شده و روز دوشنبه جلسه‌ای با مربیان تیم‌های اینلاین و هاکی روی یخ برگزار خواهیم کرد تا برنامه‌های‌شان را ارائه بدهند.

وی با بیان این مطلب که پیست هاکی روی یخ بعد از مدت‌ها افتتاح شد، افزود: داشتن پیست یخی زمانی برای ما آرزو بود و خوشبختانه با افتتاح این پیست اردوها تحت نظر خانم سنایی مربی و کاپیتان تیم آغاز شد.

نایب رئیس انجمن اینلاین و هاکی روی یخ عنوان کرد: ملی‌پوشان با انگیزه خوبی تمرین کردند و تمام تلاش کادر فنی ایستادن بر سکوی آسیایی است. این تیم برای نخستین بار در این رقابت ها شرکت می کند که طبیعتا تلاش می‌کند تاثیرگذار باشد.

وی درخصوص مسابقات آسیایی هاکی روی یخ گفت: امسال باید مسابقات آسیایی اینلاین و هاکی روی یخ برگزار شود. رقابت‌های هاکی روی یخ قرار است اردیبهشت ماه برگزار شود که احتمال تغییر زمان برگزاری مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

احمدبیگی درباره برگزاری برنامه‌های تیم ملی اینلاین هاکی بعد از جلسه با کادر فنی گفت: فائزه مدبر به تازگی مربیگری تیم ملی بزرگسالان را برعهده گرفته و قرار است بازیکنانی را برای شرکت در اردو دعوت کند.

وی ادامه داد: صدف منصوری نیز هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان را برعهده گرفته و سال گذشته هر دو سه ماه یکبار تعدادی از بازیکنان را به اردو دعوت کرد و روز دوشنبه نیز برنامه‌هایشان را به همراه دو مربی دیگر در اختیار ما می‌گذارد.

مربیان تیم‌های ملی اسکیت اینلاین هاکی معرفی شدند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی