English

علیرضا سهرابیان:

قایقرانی در منطقه توریستی شورابیل و رودخانه بالیقلو چای اردبیل توسعه می یابد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: رشته قایقرانی در منطقه توریستی شورابیل و رودخانه بالیقلو چای اردبیل توسعه می یابد.

قایقرانی در منطقه توریستی شورابیل و رودخانه بالیقلو چای اردبیل توسعه می یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علیرضا سهرابیان ، رئیس فدراسیون قایقرانی در سفر به اردبیل و در دیدار با شهردار این شهر گفت: قایقرانی استان اردبیل در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است که حضور در لیگ قایقرانی یکی از این اقدامات ارزشمند و چشمگیر هیات قایقرانی در استان اردبیل بوده است.

وی افزود: امیدواریم استان اردبیل اولین شهری باشد که بتوانیم در طول مسیر رودخانه یعنی رودخانه بالیقلو چای این شهر، رشته قایقرانی را توسعه دهیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی بیان کرد: با توجه به زیر ساخت هایی که در منطقه شورابیل وجود دارد و با کمی تغییرات و بهسازی منطقه و احداث زیر ساخت های مناسب برای این رشته ورزشی می توان مسابقات بین المللی قایقرانی را در استان اردبیل میزبانی کرد.

سهرابیان ادامه داد : برگزاری اردوهای تیم ملی در اردبیل به خصوص منطقه نمونه گردشگری شورابیل از دیگر اهداف ما است که برای تحقق این امر لازم است همه ی دست اندرکاران دست به دست هم دهند تا از ظرفیت بزرگ دریاچه شورابیل به نحو احسن بهره برداری کنیم.

شهردار اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به ایجاد مدرسه قایقرانی در اردبیل، تشریح کرد: شهرداری اردبیل زیر ساخت های لازم برای قایقرانی را ایجاد می کند ، به شرطی که فدراسیون شرایط لازم برای ارسال تجهیزات ، برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی و استعدادیابی را در استان اردبیل فراهم کند.

حمید لطف اللهیان یک تیم فنی و علمی در بدنه ورزش استان و هیات های ورزشی وجود دارد که کارهای بزرگی را در ورزش انجام داده اند و هماهنگی خوبی در بدنه ورزش استان وجود دارد که اگر به خوبی مدیریت شوند روزهای درخشانی در انتظار ورزش استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری و مطالبه گری هیات های ورزشی در خصوص توسعه ورزش از شهرداری ها می تواند به ورزش کمک کند، تصریح کرد: لازم است تمام رشته های ورزشی را در بین خانواده ها توسعه بدهیم و سلامتی را با توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط در بین خانواده ها ایجادکنیم.

شهردار اردبیل عنوان کرد: استعدادیابی در تمام رشته های ورزشی ضرورت دارد و با توجه به این موضوع باید به دنبال توسعه ورزش و رساندن جامعه با مسیر ورزش به مقصد سلامتی باشیم.

لطف اللهیان افزود: شهرداری اردبیل در ورزش به دنبال درآمدزایی نبوده، بلکه به فکر سلامت عمومی جامعه است، که این موضوع تنها با ورزش می تواند برای مردم مفید واقع شود و ما نیز در کنار توسعه عمرانی به دنبال توسعه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هم هستیم.

سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته از طرف شهرداری اردبیل در حوزه ورزش گفت: استان اردبیل برای توسعه قایقرانی در دو بخش قهرمانی و همگانی از ظرفیت بالایی برخوردار است که این ظرفیت باید برای استان اردبیل احیا شود.

وی اضافه کرد: منطقه نمونه گردشگری شورابیل از ظرفیت خوبی برای ایجاد فضاهای ورزشی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است که برای جذب توریسم ورزشی و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی این منطقه می تواند ظرفیت های خوبی برای استان و کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه