English

ایرج عرب:

خانواده پرسپولیس راه خودش را می‌رود

مدیرعامل پرسپولیس گفت: طبیعی است که بعضی بخواهند مسائلی را مطرح کنند که هواداران پرسپولیس ناراحت شود ولی خانواده پرسپولیس راه خودش را می‌رود و این تجربه‌ها در سال‌های قبل هم بود.

خانواده پرسپولیس راه خودش را می‌رود

به گزارش خبرگزاری موج، ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس درباره فعالیت های اخیر پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی اظهار داشت: تمام نفراتی که ابراز نگرانی می‌شد از تیم جدا شوند برخلاف پیش‌بینی‌هایی که انجام داده بودند و برای هواداران استرس ایجاد کرده بود، در تیم ماندند و تیمی که قهرمان شده بود را حفظ کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان جدیدی هم جذب شدند. البته طبیعی است که بعضی بخواهند مسائلی را مطرح کنند که هواداران پرسپولیس ناراحت شود ولی خانواده پرسپولیس راه خودش را می‌رود و این تجربه‌ها در سال‌های قبل هم بود.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: برای جذب نفرات جدید طبق اولویت‌های سرمربی پیش می‌رویم. در آخرین اقدام محمد نادری که حفظ شد و کنعانی‌زادگان را جذب کردیم. بخش دفاعی بسته شده است و حالا برای خط حمله برنامه داریم. روی گزینه‌های مختلف کار می‌کنیم. با توجه به اینکه علی علیپور را همچنان در اختیار داریم، قطعاً یک مهاجم خوب دیگر را هم طبق نظر آقای کالدرون و با توجه به ویژگی‌های مورد نظر ایشان جذب خواهیم کرد. خیال هواداران راحت باشد که در این بخش هم مشغول کار هستیم و به یاری خدا به زودی در این ارتباط هم خبرهای خوبی به آنها خواهیم داد و پس از آن باقی کارها با هواداران است که این تیم را با حمایت و انرژی خودشان طوری راه بیندازند که هیچکس نتواند جلوی آن را بگیرد.

ایرج عرب خاطرنشان کرد: هیچ شعاری در کار نیست. هواداران نباید فراموش کنیم بهترین مهره‌های ما یکی خود آنها هستند و دیگری مجموعه تیم که متکی به فرد نیست و همه با هم یک مجموعه ستاره می‌سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی