English

عرب:

پیشکسوتان بیشتر از همه ما را حمایت کردند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در دوران گذار بسیار سختی که در چند وقت اخیر داشتیم احساس کردم پیشکسوتان بیشتر از همه ما را حمایت کردند.

پیشکسوتان بیشتر از همه ما را حمایت کردند

به گزارش خبرگزاری موج، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه دیداری که میان او و کالدرون، سرمربی پرسپولیس و علی پروین، پیشکسوت این باشگاه برگزار شد گفت: از میزبانی بسیار خوب پیشکسوتان پرسپولیس تشکر می‌کنم. در فرهنگ ما احترام به بزرگ‌تر یک اصل است و پیشکسوتان بزرگ‌ترهای ما هستند و همه باید به آن‌ها احترام بگذاریم.

او ادامه داد: در دوران گذار بسیار سختی که در چند وقت اخیر داشتیم احساس کردم پیشکسوتان بیشتر از همه ما را حمایت کردند. به این دلیل که تجربه گذشته و مدیریت آقای پروین در باشگاه باعث می‌شد که شرایط را کاملاً درک کنند. صحبت‌هایی که مطرح می‌شد همه‌جانبه و پخته بود. مباحث مقطعی و یک‌ سویه نبود. به خاطر این حمایت من واقعاً مدیون آن‌ها هستم. آقای پروین همیشه گفته که شرایط سخت تمام می‌شود و اتفاقات خوب می‌افتد. همیشه ایشان مثبت صحبت کرده است. پرسپولیس خانه پیشکسوتان است و آن‌ها بزرگ‌تر پرسپولیس هستند. این همکاری قطعاً ادامه پیدا می‌کند. گاهی گرفتاری‌های کاری باعث دوری می‌شود اما دل‌ها به هم نزدیک است. با وجود بزرگ‌تر ما یعنی آقای پروین روابط به خوبی ادامه پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی