English

ایرج عرب:

تمایل خود برای ادامه فعالیت بیرانوند در پرسپولیس را اعلام کردیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب ما حفظ علیرضا بیرانوند است اما او پیشنهادهایی دارد. البته ما تمایل خود برای ادامه فعالیتش در پرسپولیس را اعلام کردیم.

تمایل خود برای ادامه فعالیت بیرانوند در پرسپولیس را اعلام کردیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سرخ‌پوشان پایتخت گفت: برای اینکه در شروع فصل شرایط خوبی داشته باشیم اقدام‌های مختلفی را همزمان دنبال می‌کنیم. تأمین منابع مالی برای رفع نیازهای باشگاه و تیم و جذب سرمربی جدید بخشی از کارها بود. در این مدت تلاش کردیم تا ترکیب تیم قهرمان تا حد امکان حفظ شود. در همین ارتباط با پیشنهادهایی برای جذب علی علیپور روبرو بودیم ولی تصمیم نهایی این بود که مهاجم خوب خودمان را حفظ کنیم. پس از صحبتی که امروز چهارشنبه داشتیم، موضوع انتقال منتفی شد.

وی ادامه داد: در مورد احمد نوراللهی هم مساله خاصی وجود ندارد. او و علیپور با توجه به اینکه تیم ملی را همراهی می‌کردند دیرتر به تیم ملحق می‌شوند و از بعد از ظهر امروز خود را به سرمربی جدید معرفی می‌کنند و در تمرینات حاضر می‌شوند.

مدیرعامل سرخپوشان در مورد بیرانوند هم گفت: انتخاب ما حفظ علیرضا بیرانوند است اما او پیشنهادهایی دارد. وکیل وی پیشنهادها را امروز به باشگاه ارائه کرد و بعد از بررسی معلوم شد آنها قبلاً برای ایمیل باشگاه ارسال شده است. البته ما تمایل خود برای ادامه فعالیتش در پرسپولیس را اعلام کردیم. در تعامل و همکاری هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر با مشخص شدن تصمیم نهایی، آن را به اطلاع هواداران و افکار عمومی برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی