English

نگاهی به آینده بهترین پرسپولیس لیگ برتر

ابهام در ماندن برانکو تا بازگشت طارمی و پسر پروفسور

با توجه به موفقیت‌های پیاپی برانکو ایوانکوویچ با قرمزهای پایتخت، نگرانی هواداران این تیم، رفتن مرد کروات است.

ابهام در ماندن برانکو تا بازگشت طارمی و پسر پروفسور

به گزارش خبرگزاری موج، فینال جام حذفی ایران که با حواشی فراوان آغاز شد، با برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل داماش به پایان رسید. سرخپوشان تهران بعد از قهرمانی در لیگ برتر، نخستین تیمی شدند که همزمان قهرمان جام حذفی ایران هم شده است. حالا با توجه به موفقیت‌های پیاپی برانکو ایوانکوویچ با قرمزهای پایتخت، نگرانی هوادارن این تیم، رفتن مرد کروات است.

۵۰۰ هزار یورو بدهی به برانکو

از ابتدای فصل برانکو ایوانکوویچ حدود ۵۰۰ هزار یورو از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است اما مدیران این باشگاه برای تسویه مطالبات سرمربی خود باید چیزی حدود ۵۰۰ هزار یوروی دیگر به او پرداخت کنند؛ کاری که تا این لحظه انجام نشده است. هفته گذشته ایوانکوویچ، سرمربی ۶۵ ساله تیم پرسپولیس که افتخارات زیادی با آنها کسب کرده ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد تا به استراحت بپردازد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز/برانکو ایوانکوویچ سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس

مرد کروات یک فصل دیگر هم قرارداد دارد

برانکو یک فصل دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد اما حالا آینده همکاری او با توجه به طلب مالی اش از باشگاه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. طلب دستیاران برانکو روی هم حدود ۱۰۰هزار یورو است و مسئولان این باشگاه در تلاش برای تهیه این مبلغ هستند، اما رقم طلب برانکو بیشتر از این اعداد است و تهیه این پول مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را با چالش روبه‌رو کرده است. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با رایزنی و تلاش اعضای هیات مدیره موفق شده مبلغ مدنظر برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ را تامین کند و روز یکشنبه به حساب ارزی وی واریز خواهد کرد. با این حال موضوع مورد اهمیت اینجاست که آیا باشگاه پرسپولیس موفق به پرداخت کل مبلغ مطالبات و همچنین مبلغ 240 هزار یورویی فعال سازی تمدید قرارداد فصل آینده خواهد بود و همچنین مطالبات کادرفنی او شامل ایگور پانادیچ، زلاتکو کرانچار و مارکو نیز در این تامین منبع گنجانده شده است یا خیر

طارمی باز می گردد؟

علامت سوال دیگری که در مورد پرسپولیس وجود دارد بازگشت مهدی طارمی به این تیم است. مهدی طارمی، مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های ایرانجوان بوشهر، پرسپولیس تهران و الغرافه را دارد، تصمیم نهایی را برای جدایی از باشگاه قطری گرفته و در لیست برانکو ایوانکوویچ برای حضور در پرسپولیس است، اما علاقه دارد تا فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد و مشخص نیست به پرسپولیس می‌آید یا خیر؟

مهدی طارمی

خروج بودیمیر

در مورد بودیمیر اما به نظر می رسد وضعیت مشخص است. ماریو بودمیر که نیم فصل گذشته جاشنین گادوین منشا در پرسپولیس شد، بعد از چند ماه حضور در فوتبال ایران تصمیم گرفته در همان کرواسی به فوتبالش ادامه دهد. به نظر نمی رسد جدایی بودیمیر ضربه ای به پرسپولیس بزند زیرا برانکو ایوانکوویچ در حالی پرسپولیس را به موفقیت های متوالی رساند که این تیم در ابتدای فصل وحید امیری، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و محسن مسلمان را از دست داد.

دیدار+تیم+های+فوتبال+پرسپولیس+و+ماشین+سازی+تبریز (1)

برانکو پسرش را می بخشد؟

گادوین منشا، حمید طاهرخانی و احسان علوان زاده نیز نیم فصل از جمع سرخ ها جدا شدند تا نتوانند با جام‌های قهرمانی عکس یادگاری بگیرند. از این بین تنها احتمال بازگشت فرشاد احمدزاده آن هم به شرط رضایت برانکو وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه