English

نبی:

کارهای مقدماتی را برای تامین هزینه مطالبات برانکو انجام داده‌ایم

عضو هیئت رئیسه باشگاه پرسپولیس گفت: کارهای مقدماتی را برای تامین هزینه مطالبات برانکو انجام داده‌ایم و اگر آن یک درصد اشکالی پیدا نکند 99 درصد کار انجام شده است.

کارهای مقدماتی را برای تامین هزینه مطالبات برانکو انجام داده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی محمدنبی عضو هیئت رئیسه باشگاه پرسپولیس درباره تامین بودجه لازم برای پرداخت مطالبات برانکو، اظهار داشت: با توجه به فرصتی که وجود داشت،‌ جلسات متعددی در هیئت مدیره برگزار کردیم و نتیجه این جلسات به تامین منابع برای پرداخت مبلغ قرارداد برانکو ختم خواهد شد. هنوز تا فرصتی که برانکو داده زمان باقی مانده و ما کارهای مقدماتی را برای تامین هزینه انجام داده‌ایم و اگر آن یک درصد اشکالی پیدا نکند 99 درصد کار انجام شده و مشکلی وجود نخواهد داشت اما ما همیشه گرفتار همان یک درصد هستیم.

تلاشمان این است که در هفته آینده مطالبات برانکو پرداخت شود

وی درباره اینکه برانکو تا 30 خرداد فرصت داده تا مبلغ قراردادش پرداخت شود تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که در هفته آینده این کار را انجام دهیم. مکاتبات را آماده کرده‌ایم و از برانکو خواسته‌ایم موقعیت واریز مطالباتش را به ما اعلام کند تا این پول واریز شود. نمی‌خواهیم به 30 خرداد برسد و قبل از آن این کار را انجام می‌دهیم. برانکو با هواداران یک بحث عاطفی دارد و همیشه این موضوع را مد نظر قرار می‌دهد. باز هم همه تلاشمان را می‌کنیم و قبل از تاریخ 30 خرداد این مبلغ را واریز خواهیم کرد.

اینکه هواداران از ما مطالباتی دارند منطقی است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به این سوال که چرا تیمی مانند پرسپولیس با 3 قهرمانی پیاپی در لیگ برتر باید الان این مشکلات مالی را داشته باشد گفت: اینکه هواداران از ما مطالباتی دارند منطقی است. آنها خودشان را با ورزش و فوتبال هویت بخشیدند لذا حساسیت‌های ویژه‌ای برای تیم محبوبشان قائل هستند. این مطالبات باید در بخشی که فضاهای مثبت قرار دارد تقویت شود در این صورت فوتبال ما بهتر خواهد شد. باید در بحث منفی مسائل را مدیریت کنیم. من در دهه 70 و زمانی که در باشگاه پرسپولیس مسئولیت داشتم سعی می‌کردم که فضاهای منفی را کنترل کنیم. اینکه فضاهای منفی کنترل شود به زمان نیاز دارد و باید یک کار فرهنگی انجام شود به شرطی که همه کمک کنند تا مطالبات هواداران انجام شود.

نبی راجع به اینکه باشگاه پرسپولیس از دریافت کمک‌های مردمی برای قرارداد برانکو صرف نظر کرده است عنوان کرد: در جلسه قبلی هیئت مدیره جمع‌بندی ما این بود که مسئولیت پرداخت قرارداد برانکو با هیئت مدیره و باشگاه است و هوادار همین که به ورزشگاه می‌آید و از تیم حمایت می‌کند ما باید ممنون آنها باشیم و بهتر است کارهای دیگر را خودمان انجام دهیم.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه مهدی تاج با اشاره به اتفاقات دیدار فینال جام حذفی سایر ارگان‌ها را مقصر دانسته بود گفت: من در جایگاهی نیستم که در مورد این مسائل اظهارنظر کنم اما قاعدتا فوتبال ما یکی از هیجاناتش روی سکوهاست. نه فقط در ایران بلکه در همه جای دنیا همینطور است و ما باید وظیفه داشته باشیم روی سکوها ناهنجاری‌ها را به هنجار تبدیل کنیم. فدراسیون در سال 8 هزار مسابقه برگزار می‌کند، این تعداد شوخی نیست و برای برگزاری این تعداد مسابقه مجموعه‌های مختلف به فدراسیون فوتبال کمک می‌کنند. بخشی از آنها بحث ایمنی و امنیت هستند و بخشی دیگر درمان و موارد دیگر.

وی گفت: محدودیت‌هایی که برای برگزاری یک مسابقه وجود دارد برعهده مسئول برگزاری است و قاعدتا در همه مسابقات به گزارش‌های نماینده مسابقه و ناظر توجه شود. چون من گزارش این بازی را ندیده‌ام نمی‌توانم اظهارنظر کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی