English

هاشمی:

باید از لحاظ تعداد مدال و جایگاه در جاکارتا عملکرد بهتری داشته باشیم

رئیس کمیته ملی المپیک پس از برگزاری جلسه ستاد بازی های المپیک و آسیایی گفت: تلاش ما بر این است که هم به لحاظ تعداد مدال و هم به لحاظ جایگاه در جاکارتا عملکرد بهتری داشته باشیم هرچند که کار بسیار سخت است.

باید از لحاظ تعداد مدال و جایگاه در جاکارتا عملکرد بهتری داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در پایان جلسه مشترک ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی گفت: در جلسات قبل رشته هایی که باید در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شرکت کنند مصوب شد و بنا شد برنامه های خود را اعلام کنند تا اعضای جلسه اشراف کامل روی موضوع داشته باشند و بر اساس ارزیابی اولیه خود فدراسیون ها بازخوردی به جلسه بدهند تا بر اساس این بازخوردها ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی در خصوص رشته های اعزامی و تعداد نفراتشان به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: موضوعات دیگری که در جلسه امروز مطرح شد بازی های پاراآسیایی معلولین و المپیک زمستانی بود که بنا شد ۲ مرد و ۲ زن که در صحرانوردی و آلپاین کسب سهمیه کرده اند به بازی های المپیک زمستانی در بهمن ماه اعزام شوند. البته تا آن موقع اگر افراد جدیدی هم کسب سهمیه کنند به این رقابت ها اعزام می شوند.

هاشمی برگزاری این جلسات را بسیار مهم دانست و ادامه داد: این جلسات زمینه هماهنگی هرچه بیشتر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان را فرآهم می کند و همفکری این دو نهاد در یک فضای تفاهمی به نتایج بهتر در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ کمک شایانی می کند. تلاش ما بر این است که هم به لحاظ تعداد مدال و هم به لحاظ جایگاه در جاکارتا عملکرد بهتری داشته باشیم هرچند که کار بسیار سخت است. سایر کشورها بیکار ننشسته اند و ما در این نشست ها تمام تلاشمان را می کنیم تا مشکلات کمتر و شرایطی فراهم شود تا کاروان ایران به بهترین شکل ممکن و با کمترین دغدغه به این بازی ها اعزام شود.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: تدبیر سلطانی فر برای برگزاری این جلسات با فاصله زمانی کمتر برای برنامه ریزی دقیق تر و رفع بسیاری از مشکلات کمک کننده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه