English

رئیس کمیته ملی المپیک:

حفظ جایگاه ششمی در آسیا هدف اصلی ما است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: حفظ جایگاه ششمی با کسب مدال‌های بیشتر در بازی‌های آسیایی جاکارتا سال آینده از اهداف اصلی ماست.

حفظ جایگاه ششمی در آسیا هدف اصلی ما است

به گزارش خبرگزاری موج، کیومرث هاشمی عصر امروز در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی در همدان با تمجید از تصمیم وزیر ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری جلسات ماهیانه روسای فدراسیون‌ها در استان‌ها عنوان کرد: برگزاری جلسات روسای فدراسیون‌های ورزشی موجب همدلی زیادی در ورزش خواهد شد و روسای فدراسیون با مشکلات و معضلات ورزش استان‌ها و شهرستان‌ها بیشتر آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه 13 هزار و 500 هیات ورزشی در کشور فعال است، تصریح کرد: استان ها نقش مهم و ارزنده‌ای در موفقیت ورزش کشور دارند و باید بیشتر به ورزش استان‌ها توجه شود.

رئیس کمیته ملی المپیک، همدان را از استان‌های پیشرو در ورزش کشور دانست و افزود: همدان در طول 64 سال سابقه برگزاری المپیک دو مدال المپیک داشته است و در عرصه زیرساخت‌های ورزشی نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور دارد به طوری که می‌تواند میزبان مسابقات ورزشی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: چندسالی از تشکیل کمیسیون ورزشکاران در کمیته ملی المپیک می‌گذرد و برای نخستین بار قرار است اعضای این کمیسیون با برگزاری مجمع رسمی، انتخاب و معرفی شوند.

هاشمی با بیان اینکه انتخابات کمیسیون ورزشکاران 12 آبان ماه برگزار می‌شود، افزود: مهلت ثبت نام از کاندیداهای انتخابات کمیسیون ورزشکاران در حالی روز گذشته به پایان رسید که در مجموع 57 نفر برای حضور در این انتخابات نامزد شدند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات آسیایی 2018 اشاره کرد و افزود: چهارمین نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی هفته گذشته با حضور سلطانی‌فر در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در خصوص چگونگی حضور کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2018 تصمیم‌گیری شد.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 27 مردادماه تا 11 شهریورماه سال آینده به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و با اضافه شدن 13 رشته جدید و حذف چهار رشته، در مجموع این دوره بازی‌های آسیایی در 40 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کاروان ایران با 276 ورزشکار در 22 رشته شرکت کرد و موفق به کسب 57 مدال شامل 21 مدال طلا، 18 مدال نقره و 18 مدال برنز شد و حفظ جایگاه ششمی با کسب مدال‌های بیشتر در بازی‌های آسیایی جاکارتا از اهداف اصلی ماست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه