English

هاشمی با رئیس کمیته المپیک فرانسه دیدار کرد

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه رقابت‌های جهانی کشتی در پاریس، با رئیس کمیته المپیک فرانسه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

هاشمی با رئیس کمیته المپیک فرانسه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در این دیدار که همراه با صرف صبحانه کاری و در فضایی صمیمانه برگزار شد، کیومرث هاشمی ضمن تبریک موفقیت پاریس در کسب میزبانی بازی‌های المپیک 2024 اظهار داشت: فرانسه از ظرفیت و توانمندی بالایی در برگزاری کیفی رقابت‌های مختلف جهانی و دستیابی به مدال‌های المپیک برخوردار بوده، لذا این کشور در بازیهای المپیک 2024 می‌تواند ضمن میزبانی خوب، جایگاه  مدالی خود را نسبت به بازی‌های گذشته ارتقا بدهد.

سپس دنیس ماسگلیا رئیس کمیته ملی المپیک فرانسه ضمن اشاره به توانمندی مدیریتی پاریس عنوان کرد: در ابتدا تمرکز ما بر برگزاری بازی های 2024 به نحو مطلوب از لحاظ تشکیلاتی و سازماندهی است ولی در کنار این‌ها ،تلاش برای کسب مدال بیشتر و موفقیت های  رقابتی با توجه به شرایط  مناسب میزبانی غافل نخواهیم بود.

وی در خصوص زیر ساخت‌های مورد نیاز  برای میزبانی المپیک گفت: برای بازی‌های المپیک 2024 بیشتر از امکانات موجود استفاده خواهد شد ولی ساخت مجموعه ورزش‌های آبی و چند سالن چند منظوره با ظرفیت هشت هزار نفر بر برگزاری برخی رقابت‌ها الزامی است.

ماسگلیا به وجود تجربیات لازم از برگزاری جام جهانی 98 و میزبانی سه المپیک اشاره کرد و گفت: این تجربیات برای موفقیت سازمانی نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد.

همچنین هاشمی  به توسعه روز افزون روابط اقتصادی و سیاسی کشورمان با اتحادیه اروپا و کشور فرانسه اشاره کرد و گسترش روابط ورزشی بین دو کشور را مناسب و ممکن دانست.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ادامه داد: در سال‌های گذشته ایران از حضور مربیان و مدرسان فرانسوی در اسکی و هندبال بهره‌مند بوده و متقابلا می تواند در رشته کشتی و برخی رشته‌ها مربی در اختیار فرانسه قرار دهد.

همچنین در ادامه استفاده متقابل از اردوهای ورزشی مشترک دو کشور مورد بررسی قرار گرفت که رئیس کمیته المپیک فرانسه ضمن استقبال از این موضوع افزود: در ماه های آتی جلسات با دستگاه‌های دولتی فرانسه  خواهد داشت که ضمن بیان این موضوع، نتیجه  آن‌ را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه