English

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز:

به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم/بازی پایاپایی که به نفع شهرداری تبریز به پایان رسید

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت:هر چند بازی سه بر صفر به سود ما شد اما دیدار پایاپایی را دو تیم انجام دادند و به بازیکنانم به خاطر کمترین اشتباهات خسته نباشید می‌گویم.

به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم/بازی پایاپایی که به نفع شهرداری تبریز به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری موج،  عادل بناکار پس از کسب دومین پیروزی تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال برابر سایپا در هفته دوم در جمع خبرنگاران، گفت: همانگونه که مشاهده کردید یک بازی بسیار نزدیک را دو تیم انجام دادند.

وی افزود: هر چند بازی سه بر صفر به سود ما شد اما دیدار پایاپایی را دو تیم انجام دادند و در ست اول احتمال آن بود که ما بازنده ست باشیم اما بازیکنان‌ ما قدر امتیازات پایانی را دانستند و با عملکرد خودشان باعث شدند بازی را ببریم.

بناکار بیان کرد: در سوی دیگر سایپا هم که در هفته گذشته یک بازی بسیار خوب با کاله انجام داده بود و سه بر صفر پیروز شده بود و ما می‌دانستیم که در برابر این تیم با وجود در اختیار داشتن چهار ملی‌پوش بازی سختی را پیش‌رو داریم.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: خدا را شاکریم که موفق شدیم بازی را ببریم. به بازیکنانم به خاطر انجام یک بازی کم اشتباه خسته‌نباشید می‌گویم حتی نفرات جایگزین ما هم هرگاه به زمین فرستاده شدند همانند نفرات اصلی وظایف خود را به خوبی انجام دادند. امیدوارم بتوانیم این روند رو به رشد را ادامه دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در مورد نبود امیر غفور به دلیل آسیب‌دیدگی در ترکیب تیم سایپا که تاثیر زیادی بر عملکرد ضعیف این تیم در خط حمله داشت، گفت: امیر غفور یکی از تاثیرگذارترین ملی‌پوشان ایران است. در بازی هفته نخست برابر کاله هم نصف اسپک‌های سایپا را غفور زده بود و ما انتظار آن را داشتیم که غفور در ترکیب باشد ولی گویا دچار مصدومیت شده است. نبودن غفور شانس خوبی برای ما ایجاد کرده بود و توانستیم از این فرصت استفاده کنیم هر چند نفر دیگری که جایگزین غفور شده بود هم بازی قابل قبولی را ارائه داد. سایپا تیمی نیست که با یک نفر دچار افت و خیز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه