English

وکیلی:

هدف‌مان از حضور درلیگ یادگیری است

سرمربی تیم والیبال شمس تهران با اشاره به هدف‌گذاری این تیم برای قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۹، گفت: هدف ما از حضور در لیگ، یادگیری است.

هدف‌مان از حضور درلیگ یادگیری است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد وکیلی پس از شکست ۳ بر ۲ تیم شمس تهران برابر خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر والیبال درباره این دیدار، اظهار کرد: در ابتدا از همه اصحاب رسانه و افرادی که در سالن حضور داشتند به خاطر پوشش این دیدار تشکر می‌کنم و یک تشکر ویژه از تمامی کسانی دارم که شرایط لازم را برای حضور این تیم در لیگ برتر فراهم کردند. مهم نیست که من یا فرد دیگری سرمربی این تیم باشیم زیرا هدف از حضور در لیگ پشتوانه‌سازی برای والیبال ایران است.

او ادامه داد: میانگین تیم شمس ۱۶.۵ سال است و ما بازیکنانی داریم که متولد ۱۳۸۰ و ۱۳۷۹ هستند. با عملکردمان در این بازی می‌خواستیم نشان دهیم که حضورمان به سطح کیفی بازی‌های لیگ لطمه‌ای نمی‌رساند. ما هدف‌مان یادگیری است و لیگ برتر برای ما حکم دانشگاه را دارد. اگر بازی ۳ بر صفر تمام می‌شد و یک طرفه بود شاید خیلی‌ها به فدراسیون والیبال خرده می‌گرفتند که چرا اجازه حضور به تیم ما در لیگ دادند. در این بازی نیز هر چند توانستیم کار را به ست پنجم بکشانیم اما در پایان تجربه بازیکنان حریف به ما چربید و بازی را واگذار کردیم. از این بسیار خوشحالم که در پایان این دیدار با وجود باخت بازیکنان ما خوشحال بودند و تیم پیروز از پیروزیش رضایت چندانی نداشت.

بازیکنان تیم شمس می‌خواهند خودشان را ثابت کنند 

سرمربی تیم والیبال شمس تهران گفت: بازیکنان تیم ما می‌خواهند خودشان را ثابت کنند و برنامه اصلی برای قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۹ است که به دنبال تکرار قهرمانی نوجوانان در این رده سنی نیز هستیم.

محمدوکیلی لیگ برتروالیبال

وکیلی در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر این تیم از اهداف تیمداری خود آگاهی کامل را دارد و در آینده با مشکلی در این باره بر نخواهد خورد، خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه و حامیان ما در واقع به دنبال حمایت از تیم ملی هستند و برنامه‌ریزی آنها برای دو سال آینده است و خوشبختانه نگاه‌شان به برد و باخت نیست. نگاه تیمداری ما به یادگیری است و امیدواریم با این دید تعداد بازیکنان جوان در لیگ برتر افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه