English

میرحسینی:

ما هنوز ترکیب اصلی خودمان را پیدا نکرده ایم

بازی اول تقریباً سخت ترین بازی است. علاوه بر این ما هنوز ترکیب اصلی خودمان را پیدا نکرده ایم. دو تیم نیز نسبت به هم شناختی را نداشتند.

ما هنوز ترکیب اصلی خودمان را پیدا نکرده ایم

به گزارش خبرگزاری موج، عباسعلی میرحسینی پس از پیروزی سه بر دو تیم خاتم اردکان برابر شمس تهران در هفته نخست لیگ برتر والیبال درباره این برد اظهار کرد: بازی اول تقریباً سخت ترین بازی است. علاوه بر این ما هنوز ترکیب اصلی خودمان را پیدا نکرده ایم. دو تیم نیز نسبت به هم شناختی را نداشتند. با توجه به اینکه دیر تیممان را بستیم در جابجایی نفرات گاهی با مشکل مواجه می شدیم هر چند در این بازی در مواقعی غفلت داشتیم.

سرمربی تیم خاتم اردکان ادامه داد: تیم شمس هم قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و بازیکنان این تیم بسیار با انگیزه و هماهنگ کار می کنند. می دانستیم اگر مقابل چنین تیمی غفلت کنیم‌کار سخت می شود. تیم حریف هرچند بسیار جوان بود اما باتجربه والیبال بازی می کردند.

میرحسینی لیگ برتروالیبال

میر حسینی در پایان گفت: خوشحالم که پیروز شدیم و امیدوارم روند پیروزی هایمان ادامه داشته باشد و به آنچه که استحقاق داریم برسیم.

باشگاه نسبت به تعهداتش پای بند است 

او در مورد وجود مشکلات مالی در این تیم تصریح کرد: خوشبختانه مشکل مالی نداریم و باشگاه نسبت به تعهداتش پای بند است و اینکه دیر تیم بستیم به دلیل آن بود که بسیار دیر و به فاصله ۱۲ روز مانده تا آغاز لیگ تصمیم‌ بر تیم‌داری گرفته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه