English

به خاطر بدهی ۳۰ میلیاردی؛

فدراسیون فوتبال اموال شرکت ایران نوین را توقیف کرد

به گفته مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال،این فدارسیون تمام اموال شرکت ایران نوین را به خاطر عدم انجام تعهداتش به سازمان لیگ و پرداخت بدهی 30 میلیاردی، توقیف کرده است.

فدراسیون فوتبال اموال شرکت ایران نوین را توقیف کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،صفی الله فغانپور، درباره آخرین وضعیت طرح شکایت فدراسیون فوتبال از شرکت ایران نوین بیان داشت: شرکت ایران نوین در دو فصل با سازمان لیگ قرارداد تبلیغات محیطی داشت. در سال اول به رغم اینکه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با مصوبه مسولان ،تخفیف ویژه ای هم به این شرکت دادند اما متاسفانه هنوز مبلغ کل قرارداد را تسویه نکرده است.

وی ادامه داد: با این وجود، مشکل اصلی در این باره در فصل دوم قرارداد است. فدراسیون و سازمان لیگ بابت این قرارداد حسن نیت خود را نشان داده تا شرکت ایران نوین براساس توان خود بتواند به تعهداتش عمل کند اما همچنان مبلغی در حدود 30 میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است.

وی ادامه داد: ایران نوین سود خوبی بابت قرارداد با سازمان لیگ داشته اما حاضر نیست روند قرارداد را مطابق تعهداتش پیش ببرد. بر این اساس مجبور شدیم کلیه اموال و دارایی های شرکت ایران نوین نزد بانک ها و موسسات مالی، صدا و سیما، همراه اول و ... را توقیف کنیم. متاسفانه مسولان شرکت ایران نوین به حسن برخورد مسولان فدراسیون و سازمان لیگ توجهی نکردند و به رغم اینکه بیش از یک سال از پایان قرارداد هم گذشته اما هنوز نسبت به تسویه حساب قرارداد قبلی اقدام نکرده اند. موضوع این بدهی هم در حل اختلاف رسیدگی شد و هم در مرجع قضایی اجراییه صادر شد و بنابراین اما و اگر ندارد.

فغان پور تصریح کرد: امیدواریم شرکت ایران نوین با فدراسیون فوتبال در اسرع وقت وارد مذاکره شود و ضمن نشان دادن حسن نیت خود، در صدد رفع این مشکل بربیاید. قطعا در آن شرایط فدراسیون فوتبال هم اعلام می کند که این شرکت بدهی خود را پرداخت کرده و وارد مراحل بعدی قضایی نخواهیم شد. در غیر این صورت ناگزیریم اعلام کنیم شرکت ایران نوین از حسن رفتار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که با روحیه پهلوانی با این شرکت رفتار کردند و به دنبال مسائل حاشیه ای نبودند، سو استفاده کرده و بدهی های مسلم و ثابت شده خود را پرداخت نکرده است.تاخیر در پرداخت مطالبات فدراسیون فوتبال هیچ وجاهت قانونی ندارد و امیدواریم مدیران ایران نوین موضوع را بیش از این به تعویق نیاندازند.تاکید می کنم در غیر این صورت،پرونده وارد فاز جدیدتری می شود و این بار اموال مدیران شرکت با دستور مراجع قضایی توقیف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی